Alla inlägg under juli 2010

Av rebecka pettersson - 26 juli 2010 22:34

Nu ska jag gå till tvättstugan, öppna luckan till tvättmaskinen, ta ur tvätten och hänga upp den. Sedan ska jag prommenera till badrumet, klä av mig kläderna. öppna dörren till duschen, stiga in och sätta på vattnen (duscha för er som inte fatta det)

 

kepsen = to die for

Av rebecka pettersson - 26 juli 2010 22:08

Vissa mer seriösa än andra...

  Sockar - Cubus

Ringar - Gina tricot

Linnen - Cubus

Trosor eller småbyxor som min mamma skulle säga - Cubus (helt seriösa)


Köpte även en finfin keps till Felicia för 5 kr på Cubus

 

Av rebecka pettersson - 26 juli 2010 21:55

Tog racersykeln til lstaden. Strosa runt där ett tag. Sen vart det mat på frasses och efter det mjukglass. Sådeså

   

Av rebecka pettersson - 26 juli 2010 15:25

TJA!

Hemma från jobbet nu, skönt! Tog mig knappt upp imorse. Vart inte mycke sömn i husvagnen som står utanför huset på Karagangatan 2 kan jag lova er. Menmen jobbet var väl la trevligt.


Nu har jag ätit tårta som var mums och nu ska jag äventyra med min vän Felicia. Vi drar till stan.  Hejdå!

 

Av rebecka pettersson - 25 juli 2010 22:50

Ska börja dra mig mot sängen nu eftersom vissa ska upp och jobba imorrn...börjar åtta så måste typ upp vid sju. Kändes inte sådär jättekul, fast nu har jag ju bara en vecka kvar så!   Ska försöka få med mig Viola ut i husvagnen nu. Hörs imorn!

PUSS


         

Av rebecka pettersson - 25 juli 2010 22:46

Sötast i stan.

  Typ ändå!

Av rebecka pettersson - 25 juli 2010 19:49

Nu blir det bad!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards