Alla inlägg under juli 2010

Av rebecka pettersson - 24 juli 2010 10:54

På kvällen vart det bad i havet. ISKALLT! Fast uppfriskande.

     

Av rebecka pettersson - 24 juli 2010 10:53

När vi åt glass så fanns det ingenstans att sitta så vi satt i gräset. När jag reste mig därifrån märkte jag att...

  ...jag hade suttit i bajs.

Av rebecka pettersson - 24 juli 2010 10:51

Efter Bureå så vart det Bergsbyn och glass såklart.

 

Av rebecka pettersson - 24 juli 2010 10:41

Ojoj statistiken är inte på topp just nu kan jag lova...men det är ju ioförsig sommarlov så.


Igår vart det inte stan utan vi for till Bureå och spela fotbollsgolf. Jag vann ju såklart, eller inte...kom tre tror jag. Var ganska så kul fast jag fick skavsår så nu har jag jätteont. Mindre kul.

              

Av rebecka pettersson - 23 juli 2010 14:10

Tjatja!

Fick sluta tolv idag, riktigt nice! Hade det helt okej på jobbet. Två barn så det var väldigt lugnt. For sen hem till allt främmande. Solade ett tag medans vi vänta på min farmors pojkvän eller vad man ska kalla det.Ännu en till värmlänning i huset, GILLAS! Har nyss ätit mat och snart ska vi äta efterätt. Tror vi skulle in mot staden sen men vi får se. Hopaps på det!

          

Av rebecka pettersson - 22 juli 2010 20:16

Så nu har allt främmande kommit! Härligt med lite värmlänningar i huset! Dialekten är ju helt underbar! Vi ska ta och fika nu och sen efter det ska jag nog lägga mig eftersom jag ska upp och jobba imorrn...Jag och Viola ska sova i husvagnen inatt. Blir nog mysigt! Men nu måste jag fika! Godnatt påe er!


Yes

Av rebecka pettersson - 22 juli 2010 16:23

Yes nu verkar det funka. Eller iaf med internet explorer. Fast det går väääääldigt segt. Aja vad gör man inte för att få blogga, haha...


Har vare på konsum nu och köpt sås. Bearnaisesås eller vad det heter. Såndär kall. Skit samma ska iaf äta snart och sen efter det måste jag duscha. Är inte mysigast just nu kan jag lova...



Här var det tänkt att det skulle vara en bild

men datorn är för seg för att mitt tålamod skulle orka med...



Av rebecka pettersson - 22 juli 2010 15:36

Hejhej!

Förlåt för dålig uppdatering men de är faktiskt inte mitt fel. Kan inte logga in på bloggen från våran dator hemma. helkonstigt...men nu när jag prova hemma hos Felicia så funka det. Aja hoppas det fixar sig.


Främmande kommer visst idag iställe1 t. Eller ikväll nån gång. Fast min syrra från Stockholm har kommir. Hon är sig lik! Hihih.


Ska fara på konsum nu och köpa sås. Får se om bloggen funkar sen. Annars får ni  ha det så bra så länge. PUSS

  

Ovido - Quiz & Flashcards