Alla inlägg under augusti 2010

Av rebecka pettersson - 31 augusti 2010 22:59

Nu har jag och Alice "umgåts" klart. Vi var med varann i tre timmar. Mycket trevligt. Fast har skavsår i örat nu. Ska byta dator nu. Hörs sen.

 

Av rebecka pettersson - 31 augusti 2010 21:52

Pratar med den här sötnosen


 


FETLÄNK



 www.aliceee.bloggplatsen.se

NU

Av rebecka pettersson - 31 augusti 2010 20:24

Pratar i tele

 

Av rebecka pettersson - 31 augusti 2010 07:24

Hatar att

*vi har skolfoto idag

*jag är så himla trött

*jag inte har nått att ha på mig

*jag 'är så ful att man vill spyyyyyyyy

*det är kallt

*jag är hungrig men kommer inte hinna äta

*har 2½ timmes hål

osvos


Far till skolan i mjukiskläder eller en sopsäck kanske...åhh orkar inte..

  

Av rebecka pettersson - 30 augusti 2010 21:53

Kanske bästa att gå och lägga sig nu så jag inte försover mig imorrn med

hehe :$ :$ :$ :$

Hoppas bara jag somnar tidigare än tre ikväll och att jag inte drömmer nån mardröm:]


Ska sätta på Johan Falk nu som vanligt. ha det där lät fel insåg jag just...men ni fatta vad jag mena (=

 

Godnatt

Av rebecka pettersson - 30 augusti 2010 21:41

Självklart saknar jag min älskling mest av allt!

 

aha

Av rebecka pettersson - 30 augusti 2010 18:29

Nu kom mamma hem så nu ska jag sluta vara emo. Ska ta och duscha istället eftersom jag inte hann det imorse......

  

Av rebecka pettersson - 30 augusti 2010 18:10

har inget att göra

skolfoto imorrn

trötttttttttttttttt som bara den

jag fryser

saknar Felicia

saknar Isabell

saknar pappa :$

saknar Alice

SAKNAR ALLIHOPA............

Åh seriöst ska lägga mig och gråta lite nu..........kul liv

Ovido - Quiz & Flashcards