Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av rebecka pettersson - 3 augusti 2010 18:50

JAG ÄR KÄR

  

:$ :$ :$ :$ :$ :$ :$

Av rebecka pettersson - 3 augusti 2010 18:34

Efter stranden for jag hem och åt. Sen ganska direkt tog jag och Felicia cyklarna och cyklade till morön för felicia skulle hämta en sladd......drygt och varmt...Fast på hemvägen vart det ett dopp vid gunsen!   


      

Av rebecka pettersson - 3 augusti 2010 18:26

Jag och Felicia låg och solade på stranden. Då hörde jag att nån gick förbi oss. Tittade upp och såg en man stå där. Han bah Hej. Jag bah hej. Sen fortsatte han gå. Då började jag och Felicia skratta och så härmade jag honom. Då tittar jag bak och ser att han står kvar...........

  

Av rebecka pettersson - 3 augusti 2010 18:19

Bilder från stranden.

  

  

  

Av rebecka pettersson - 3 augusti 2010 11:50

SLÄNG ER I VÄGGEN! ÄNDRADE PLANER!!!! DRAR TILL STRANDEN NU!!!!

WIHOOOOOO

  

Av rebecka pettersson - 3 augusti 2010 11:24

Det var då inte bara en som har kommmit hit...massa folk skulle jag vilja säga...ska nog hålla mig på mitt rum ett tag...eller näe såg just att det var bra väder...vill ut och sola...men åh.....nu ska jag tydligen ut och leka fotograf sa pappa...

Känner mig så söt idag....Mackan goes wild på mina bröst.. :$  

Kul

Av rebecka pettersson - 3 augusti 2010 10:42

Idag lär då bi en tråkig dag....ska komma massa folk hit och fika nu. Ingen i min ålder....sen efter de måste jag tvätta och sen packa. Ska förmodligen fara bort i några dagar om nu mina föräldrar inte sätter stopp för det........................kan berätta mer om vart jag ska sen...nu kom första främmandet så ska väl gå och vara "social" (stå och le och hälsa på alla)....

     

Av rebecka pettersson - 3 augusti 2010 10:32

Igår då..klippte gräset på morgonen. For sen till stranden med Felicia. Vädret sög..Tur vi hade fika med oss eftersom då var vi tvugna att stanna ett tag för sen kom solen. Sen nästan då vi skulle fara skulle vi känna på vattnet. Då visade det sig att det var jättevarmt i vattnet och stooooora vågor. Så då vare bara att ta sig ett dopp!

 

   

    

Presentation

Omröstning

Vilket lag är bäst?
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 puss gullet

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards