Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av rebecka pettersson - 7 augusti 2010 21:51

Idag har ingen av oss varit på särskilt bra humör. Vet inte varför men vi är nog bara trötta. For ner till kanot på förmiddagen och skulle sola och bada men det vart kallt så vi for hem. Försökte få tag på cyklar vilket vi tillsut fick. Cyklade till Bergsbyn och köpte glass. Var ganska så gott. Cyklade sen direkt hem vilket jag inte rekomenderar=ont i magen. MAt direkt då vi kom hem var inte heller så bra för magen. Efter maten for Alice och Towe hem =tomt. Har hunnit duscha och suttit vid datorn på typ...5 timmar. inte bra. Ska städa rummet nu.

  

Av rebecka pettersson - 7 augusti 2010 21:41

När Oskar och Ludde hade farit gick vi på frasses och åt. Efter de tog vi bussen hem till urs. For ganska direkt ner till kanot där jag, Alice och Towe badade. Huuuur härligt som helst! Efter badet blev det hem sen konsum sen film. Minns inte vad vi såg för jag sov större delen av filmen...somnade sen ute i husvagnene vid två.(helt slutkörd)


    

   

   

   

   

   

   

   

   

   

   

Felicia är fotografen till dom lyckade hoppbilderna...


Av rebecka pettersson - 7 augusti 2010 21:28

Dessa låtar har sjungits en heeeeeel del under dagarna...  


Av rebecka pettersson - 7 augusti 2010 21:18

Minns knappt nånting vi gjorde på fredagen. Såg säkert på film och så kollade vi på massa bilder. Sen packade vi såklart också. Fick sen skjuts in till ånäset där vi skulle ta en buss til skeå 13.05 Kom det nån buss? näe...Efter typ en halvtimme kollade vi igen och såg att det inte alls gick nån buss då.....så vi gick in till busstationen i ånäset och satte oss där och väntade på nästa buss som skulle gå 14.25 Kom det nån buss då? näe....vi försökte att ringa och massa men inget hände...tillslut kom bussen, bara ca 40 min sen...vart lite stressigt men vi kom till stan i tid så Oskar och Ludde han med deras buss hem.

  

  

   bra bilder, jag vet.

Har hänt massa mer och så under dom här dagarna men det här är väl istort vad vi har gjort Har iaf haft JÄTTEKUL och jag hoppas vi gör om det nån gång.

Av rebecka pettersson - 7 augusti 2010 21:02

  

Vaknade på torsdagen och såg att det var riktigt fint väder ute. Så vi gick ner till stranden. Jag, Oskar och Ludde badade. Det var kallt. Men kul. Satt på stranden och myste ett tag och gick sen tillbaka till stugan där jag inte riktigt vet vad vi gjorde. Såg säkert film..Bestämde oss sen för att grilla så  vi tog de som fanns och grillade till middag. Efter det såg vi säkert mer film. På kvällen/natten vart iaf jag och Alice sugna på att bada så vi + Ludde gick till stranden och jag och Alice badade. Det var faktiskt mycket varmare i vattnet då. Efter badet vart det stugan igen.Film sen sova.

             

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Mycke bilder men det gillar vi    

Av rebecka pettersson - 7 augusti 2010 20:51

I ondsdags då..for ju in till stan med Felle och väntade på att Oskar och Ludde skulle komma. Gick sen på stan ett tag och efter de till subway. Var tänkt att vi skulle äta där men vi hann inte så vi åt maten på bussen vilket inte är nått jag rekomenderar=sås överallt=kladdigt=luktar blä osv...Väl framme i ånäset hämtade Alice pappa och Alice oss och sen for vi ut till stugan. Gjorde inte så mycket första dan eftersom vädret var sämst. Såg mest film och chillade.

  

  

Hade inte så många bilder från den dagen...

Av rebecka pettersson - 7 augusti 2010 19:24

Så nu är jag hemma, Eller okej kom hem igår men har varit med Towe,Alice och Felicia så har inte haft tid till datorn. Ska fixa mig lite fika nu och sen visa er en massa bilder och berätta vad vi har gjort.Låter väl bra? =D

 

Ovido - Quiz & Flashcards