Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av rebecka pettersson - 10 augusti 2010 23:29

Tror vi ska ta och lägga oss nu. Sara ska upp och jobba sju imorrn så...ändå helt otroligt att jag och Felicia har lagt oss typ innan tolv varje natt...med undantag för igår....heh...aja blir väl att se på hem till midgård skulle jag gissa på. Undra om Felicia kommer somna efter fem minuter idag också. Återstår att se. Hörs imorrn!

  

Av rebecka pettersson - 10 augusti 2010 23:26

MEN WHAT!!! VARFÖR HAR INGEN SAGT ATT Coca cola vanilj FINNS PÅ ICA MAXI?!?!?!?!?! SÅ HIMLA TASKIGT!!!! Aja blir att köpa upp hela deras lager då jag kommer hem!   

  

!!!

Av rebecka pettersson - 10 augusti 2010 20:33

VET NI VAD!!!

 

Titta vad jag hitta igår...

  

Seriöst fatta så länge jag har letat efter denna. huuuuuur längesen som helst jag drack den. Skulle kunna flytta till umeå bara för colans skull....måste nog köpa på mig ett lager innan vi far hem.

Av rebecka pettersson - 10 augusti 2010 20:21

"Det gäller att bjuda på sig själv"

 

     

  

 

 

Av rebecka pettersson - 10 augusti 2010 20:14

Hej.

Idag vart det promenad till ersboda. Gick runt där huuuuur länge som helst. Men trevligt var det. Köpte mjukisbyxor och ett linne. hehe. Vart även lunch på donken vilket gillas a lot! For sen hem och åt mat. Hamnade framför TVn sen och sitter där än och lär väl sitta där hela kvällen också...

  

  

  


Av rebecka pettersson - 10 augusti 2010 11:48

Bilder från igår kväll

  

  

  

  

  

Så kul hade vi igår

Av rebecka pettersson - 10 augusti 2010 11:42

Godmorgon

Vaknade vid halv tio. Inte pigg. Har suttit och sett TV nu på morgon.Såg samma "program" en halvtimme ungefär...Det var en tjej som stog och snurra en purjolök samtidigt som en låt spelades i bakgrunden.

  

 

Av rebecka pettersson - 10 augusti 2010 00:26

HAHA FELICIAS TANDBORSTE ÄR BORTA!

Hon har seriöst letat igenom hela lägenheten fem gånger.............hahaha.......

rätt åt hon :$

  

Ovido - Quiz & Flashcards