Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av rebecka pettersson - 13 augusti 2010 23:46

Hoppas tandläkarn läser min blogg och ser hur duktig jag är........

   

Nu

Av rebecka pettersson - 13 augusti 2010 23:26

Eta bule

  

Av rebecka pettersson - 13 augusti 2010 23:11

Åh fy så trött jag är..skulle lätt somna dirr om jag la mig ner, bäst jag sitter upp då :$ Ser på film nu, eller kollar mest på datorn istället för TVn, hehe

  


Av rebecka pettersson - 13 augusti 2010 19:39

HEMMA!

Ojojoj så många besökare jag har haft idag, KUL!

Kom nyss hem från Piteå. Trevlig stad det dära..har gått omkring på Nolia i ca fyra timma. Är helt slut nu....tror inte jag köpte nått faktiskt.eller jo sockar :$ :$ hehe börjar få ganska fullt med sockar...men det är alltid bra att ha. Sitter och väntar på mat nu. Måste städa mitt rum också...aja..

Tog tyvärr inte så många bilder idag..

  

  

  

Av rebecka pettersson - 13 augusti 2010 12:20

Hihi titta vad jag hitta i brevlådan nyss...

  

  

  

bullar :$ :$ :$ :$

Tack min hemliga beundrare  

Av rebecka pettersson - 13 augusti 2010 12:08

Har legat ute och solat. Kan  inte ligga ute mer nu för det år så sjuuuuuukt varmt!! Och dessutom ska jag bort snart. Väntar på att pappa ska komma hem sen drar jag till Pite med min family. Blir nog trevligt. Ska på nolia såklart sen blire kanske nå affärer eller nått. Får se helt enkelt.

  

Bättre så Malin  ?

Av rebecka pettersson - 13 augusti 2010 09:46

Näe nu ska jag sluta tänka på tandläkarn och hitta på nått trevligt istället.  Helst skulle jag vilja lägga mig och sova men jag skulle nog aldrig lyckas somna nu. Ska vänta tills banankletet i munnen är borta så jag får äta. Är jättehungrig.....blir nog att lägga sig ute och vänta på att solen kommer fram så jag kan sola. Puss

  

Av rebecka pettersson - 13 augusti 2010 09:30

Helt ärlig...jag har tandläkarskräck. När jag var liten kunde jag gå och oroa mig en månad innan jag skulle till tandläkarn. Var jätterädd för sprutorna, speciellt i gommen, ursch och fy...har jättetrångt i min mun så har dragit ut en massa tänder..hm vad kan de vara...12 stycken kanske det är alltså ca 36sprutor sen får man ju spruta då man ska laga täder också osv..har säkert fått minst 50 sprutor så nu är jag ju van...det värsta måste ha varit då jag skulle dra ut en tand där nere. Då fick jag först en massa sprutor men det hjälpte inte så då fick jag ännu fler sprutor men det hjälpte inte heller. Så tandläkarn bah äh skit samma tanden måste ut så nu äre bara du sätter dig och gapar. Så han tog tången och börja slita och dra i tanden. Tillslut gick tanden sönder och flög iväg och tandläkarn slant med tången rakt ner i tandköttet...blödde inte lite kan jag lova er...näe fy jag hatar tandläkarn.........

  

Ovido - Quiz & Flashcards