Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av rebecka pettersson - 15 augusti 2010 22:13

SERIÖST NÅN SOM FÖLJER PÅ BIO PÅ ONSDAG OCH SER DEN HÄR?!?!?!

Av rebecka pettersson - 15 augusti 2010 21:33

NU

  

Av rebecka pettersson - 15 augusti 2010 20:04

Sitter och ser tv nu. Känner mig verkligen sliten. Ursch. Ska gå och duscha nu. Helt serisöt så kommer jag inte ihåg när jag duscha sist. Nog för att jag har typ badat varje dag, men ändå. Inte okej.

  

Av rebecka pettersson - 15 augusti 2010 19:52

Alla borde ha en vän som du!

Du är så sjuuuukt bra!

Kan inte beskriva hur mycket jag tycker om dig!

Ingen förstår mig så bra som du. Finner verkligen inga ord för att beskriva hur bra du är! Har haft jättekul nu då du har varit här och jag hoppas vi hittar på nått snart igen! JAG ÄLSKAR DIG ISABELL!!

      


Av rebecka pettersson - 15 augusti 2010 19:40

Vart inte så mycke sömn inatt...var tänkt att vi skulle upp nio imorse så vi kunde åka med mina föräldrar till stan vid tio men vi vaknade tio i tio då dom for........låg kvar i sängen men kom på att vi var tvugna att ta bussen som gick tio över tio så det var bara att skynda oss upp och springa till bussen. Ganska så risig var jag kan jag lova. Tur det finns solglassssses....Kom till stan halv elva och alla affärer öppnar tolv så vi gick till frasses och köpte "frukost" som vi sen åt nere vid älven. Hann även med ett morgondopp, hehe. Gick på stan sen ett tag. Hittade ingenting eftersom min ekonomi är i botten............tog iaf bussen hem sen och Issa stannade kvar i stan :( For ganska direkt till kanot med Madde då jag kom hem. Var tänkt att vi skulle sola och bada men det blåste en väldans........Vi fick iaf trevligt sällskap av Pontus ett tag. Vart även ett dopp me inget jag direkt njt av. Sen cykla jag hem och sola...blää långt inlägg...

  

  

  

  


Av rebecka pettersson - 15 augusti 2010 19:20

Ska väl ta och berätta om helgen. For in till stan igår på morgonen. Träffade Ida. Vi satt och pratade osv. Sen for vi till hennes kompis och Ida provade kläder, haha. Sen hämta vi upp moppen och for till A-torp. Ida är bra på att köra moppe, haha..........................For tillbaka till stan vid halv fyra och mötte upp Isabell! V  gick på stan et tag och togsen bussen till mig. Åt mat och pratade. Sen vart det cykel till Bergsbyn, köpte glass. Sen hem(konsum. Cyklade till Tuvan och gungade. Cyklade hem och hämtade pengar. Cyklade till stan/Max. Var tänkt att vi skulle äta men det vart inte så, hehe...sen vart det bad med Ida. Hehe orkar inte berätta nå detaljer och så men kan visa några bilder.

  

  

  

  

  

  

  

Av rebecka pettersson - 15 augusti 2010 14:00

Hejhej!

Kass uppdatering jag vet...men har ju varit med världens bästa Issa! Ska dra ner på kanot med Madde nu, sol och bad väntar, HÄRLIGT! Bloggar sen när jag kommer hem. PUSS

 

Ovido - Quiz & Flashcards