Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av rebecka pettersson - 18 augusti 2010 23:52

Ska lägga oss och se film nu, svensexan tror jag den hette. Lär ju somna på en gång. Inget mig emot. Hoppas verkligen jag är frisk imorrn!! Annars blir det att knarka ipren. Aja godnatt!


  

jag är söt när jag sover

Av rebecka pettersson - 18 augusti 2010 23:39

For till Wikkes kusin efter maten och var barnvakt. Inte lite söt är han, Emil..ojoj..Var där till tio ungefär. Direkt jag kom hem la jag mig i sängen. Mådde huuuur dåligt som helst. Mins 1000 graders feber och huvudet ville explodera. Näsan med...ursch hatar verkligen att vara sjuk...har knarkat lite ipren nu så har inte lika ont i huvudet men känner att jag har feber i kroppen...fryser gör jag....ursch. hoppas veeeerkligen jag är frisk imorrn.

  

Av rebecka pettersson - 18 augusti 2010 15:20

Sitter och väntar på Alice nu. Hon ska få miljoner pussar & kramar då hon kommer har jag lovat henne.

  

sis

Av rebecka pettersson - 18 augusti 2010 13:15

Pratar i telefon med...

  

Sara!!!

Av rebecka pettersson - 18 augusti 2010 11:52

Kan nån snälla komma och göra lunch åt mig :D?

Är jättehungrig men orkar inte laga mat..är ju sjuk...hallå det är ju synd om mig...kom hit och laga mat!!!  åhhh

Skulle inte sitta helt fel ^

Får väl svälta ihjäl då...eller vänta tills Alice kommer!  


Av rebecka pettersson - 18 augusti 2010 09:37

GODMORGON

 

Är uppe ganska tidigt idag *stolt*. Måste ju börja försöka vända tillbax dygnet...dessutom måste jag hinna städa innan Alice kommer hit. ÄNTLIGEN får jag nått att göra...fast vet inte om jag kommer orka göra så mycket för jag mår skit....har jätteont i halsen..det suger.kommer inte kunna äta idag :( åhhh...skulle kunna döda för några halstabletter just nu...nu måste jag kissa.hörs

   

to die for  

Av rebecka pettersson - 18 augusti 2010 00:08

Nu blir det sängen. Mår inge vidare. Tror jag håller på att bli sjuk.Har jätteont i halsen osv..säkert Ida som har smittat mig(?)


Imorrn kommer iaf att bli en jättebra dag hoppas jag. Har väntat på den dagen i snart hm...nio månader? låter som att nån ska få barn men så är det inte.

Berättar kanske imorrn vad det är.


 Ska slå på en film nu.Hörs imorrn!

PUSS

  


Ovido - Quiz & Flashcards