Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av rebecka pettersson - 21 augusti 2010 23:50

Kom nyss hem. Riktigt trevlig kväll! Vart inte så sent. skönt.Fast lär ju inte lägga mig tidigt ändå, hehe. Ska ta och laga mat nu eftersom jag inte har gjort det än...kommer inte ihåg vad jag har ätit idag..till frukost åt jag iaf en banan sen nu ikväll åt jag lite chips och godis. Det var nog allt. Det sjuka är att jag inte är hungrig. Aja måste få i mig lite energi.

  

Hoppas på ett besök av den här filuren lite senare inatt...

Av rebecka pettersson - 21 augusti 2010 18:30

   Nu kära vänner sticker jag!


Av rebecka pettersson - 21 augusti 2010 18:17

Det spökar hos oss...

  

Av rebecka pettersson - 21 augusti 2010 17:39

Säsmsta när föräldrarna inte är hemma är att man måste laga maten själv, nån som vill komma och laga mat åt mig? :$

  

Skulle inte sitta helt fel nu...

Av rebecka pettersson - 21 augusti 2010 15:08

Ligger och ser på lotta på bråkmakargatan, hehe :$

  

Av rebecka pettersson - 21 augusti 2010 13:30

TJAAAA!

Vet inte vad som händer idag. Blir väl att chilla eller nått liknande ;) hihi

  

Av rebecka pettersson - 21 augusti 2010 01:17

Har sett film med syster ikväll. Tog oss två timmar att bestämma film...det sluta med att vi såg...

     

Seriöst finns ingen bättre film!

Nu blir det sängen, godnatt!

Skapa flashcards