Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av rebecka pettersson - 23 augusti 2010 23:17

Ja då var det väl dax att lägga sig då. Inte för att jag lär kunna somna men.

Lär ju somna mindre om jag sitter vid datorn.

Inte så taggad på skolan imorrn om man säger så.

Tror inte ens jag tar mig upp om jag ska vara ärlig.Vi får väl se.

Ska lägga mig och vänta på att det här börjar

  

Godnatt

Av rebecka pettersson - 23 augusti 2010 19:20

Hade ett lite träningspass här hemma nyss. Bad mamma filma mig medans. Har gjort en liten film så ni kan se mig hur jag gör när jag tränar. Hoppas ni tycker om den!

Av rebecka pettersson - 23 augusti 2010 18:52

Dagens datum: 23 augusti
Dagens klädsel: BH,Trosor, Leggings,linne,kofta.
Dagens låt: Dangerous-Akon,Kardinal offishal
Dagens frisyr: Som vanligt, utsläppt
Dagens smink: mascara,eyeliner
Dagens planer: Se TV
Dagens saknad: Hm...ingen typ.. 
Dagens roligaste: HAHA Felicia på bussen..............
Dagens borde: Städa kanske..
Dagens köp: ingenting faktiskt!
Dagens mående: Funkar väl
Dagens personer: Felicia
Nyss: såg jag på TV
Nu: ska jag fortsätta se TV
Ser framemot:  SKOLAN IMORRN  eller inte
Tankar: ska räkna hur många dagar det är kvar till jullovet...

Av rebecka pettersson - 23 augusti 2010 17:25

Hemma från stan. Köpte...ingenting...

kan bero på att mitt konto ser ut såhär för tillfället...   

Snuttepullan bjöd mig iaf på  mat @subway, GILLAS!

  

Av rebecka pettersson - 23 augusti 2010 11:26

TJaa!

Var ju tänkt att jag skulle upp tidigt idag men så vart det inte. Tur Felicia ringde och väckte mig. Drar till stan om cirkus en timme. Nu ska jag eta (bule).

        

Av rebecka pettersson - 23 augusti 2010 00:03

Ska lägga mig. Upp tidigt imorrn så jag har vänt på dygnet någorlunga. Eller heter det vant eller vänjt på dygnet Felicia och Madde?(internt)

Imorrn blir det iaf stan. Då vet ni. Bäst för er att vi ses där.PUSS

  

Ovido - Quiz & Flashcards