Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av rebecka pettersson - 26 augusti 2010 23:53

NU HAR MINA PENGAR KOMMIT!!!

WIHOOOOOO

Så nu ska jag ta och lägga mig. Börjar vid halv ett nån gång imorrn men jag ska upp halv sju....ska äta frukost på HM imorrn klockan halv åtta, hah vet låter helt sjukt men...sen ska jag shoppa upp alla mina pengar!!! Nästan iaf, haha!

Sen blir det lunch med Ida på Dallas, muuuums!

Livet leker just nu!

Godnatt.

 

Av rebecka pettersson - 26 augusti 2010 21:40

Så då har jag duschat. Ska sätta igång en film nu och vänta tills klockan blir då tolv.

Vet ni vad som händer då?!?!

JO MIN LÖN KOMMER!!!!

Fatta så jag har väntat...seriöst ska typ fira då jag får den...

 

Av rebecka pettersson - 26 augusti 2010 20:56

Har sett den här nu

 

Ska ta och duscha nu för jag fryser. Sen blir det nog en till fim. Känner mig sjuk och det suger. Jag som trodde jag var frisk. åhhhh..

Av rebecka pettersson - 26 augusti 2010 18:44

Slapp laga mat men har istället städat mitt run. Har även ätit och plockat undan och diskat efter maten, duktig flicka. Ska belöna mig nu med film och glass!

    

Av rebecka pettersson - 26 augusti 2010 15:45

  Vaknade halv åtta, bussen går kvart i (skulle upp kvart i sju)

Blodpudding till lunch

Dåligt väder

Bara tråkiga lektioner

osv........


Ingen höjdardag direkt. Försov mig så hann inte äta frukost så det blev fika från cafet till frukost. Sen äcklig lunch så det vart mackor och äpple. Är därför väldigt hungrig nu och ingen har gjort mat så antar att det blir jag som måste göra den. Aja dom får skylla sig själva ifall maten blir dålig för det lär den ju bli.

 

Skapa flashcards