Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av rebecka pettersson - 27 augusti 2010 20:21

ÅHHH BLIR SERIÖST GALEN!!!!

Känner mig jättesjuk....jag som trodde jag skulle bli frisk nu men tydligen inte....åhhhh..


Ska krypa ner i sängen nu och se klart fimen jag såg igår. Sen ska jag se nån mer film tror jag. Ska ligga i sängen hela kvällen iaf och chilla. Juste har ju en stooooor godispåse också, 3.90 på ica maxi ju ;) Sen har jag ju min glass kvar sen igår som ligger och väntar på mig i frysen, niiiiice!

  

  

Av rebecka pettersson - 27 augusti 2010 15:17

Jag och Malin stog på Cubus och väntade på Ida som var och provade nått. Då lutar sig Malin mot en vägg där det var som en jättestor plastskiva av nått slag. Då välte hela plastskivan över henne, HAHA seriöst såg jättekul ut!! Fast stackars Malin som fick den i huvet....Hahah

 

Av rebecka pettersson - 27 augusti 2010 15:11

Hemma nuuuu.

Fick sluta tidigare idag!!!


For ju in till H&M imorse vid kvart över sju. Dom hade clubmorgon halv nio då dom bjöd på frukost eller okej det var waynes som bjöd. Sen fick man 20% på allt i hela affären. riktigt nice! Kan visa sen vad jag köpte för det ligger kvar i bilen som inte är hemma.

Mötte sen upp Ida och vi for till A-torp där hon skulle hämta nå. Sen tillbaka till stan och till Dallas där det vart lunch. Sen skynda till skolan där vi hade BF. Skulle egentligen ha två lektioner men vi hade bara en så fick sluta vid halv två :D

Då vart det stan med bruttorna tills bussen hem gick.

 

Av rebecka pettersson - 27 augusti 2010 07:07

Godmorgon!

Känner mig som ett levande lik idag. Vart lite sen igår. Pratade ju med Ida på msn lite länge,hehe..

Är uppe nu iaf och ska snart fara in til stan där jag ska bränna mina pengar, wihoooo!

Sen taggar jag DALLAS!!

 

Presentation

Omröstning

Vilket lag är bäst?
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 puss gullet

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards