Alla inlägg under augusti 2010

Av rebecka pettersson - 17 augusti 2010 13:30

Nu har jag ätit. Vart inte riiiiktigt så som på bilden men helt okej.


Funderar på vad jag ska göra nu. Kanske sätta mig och läsa tidningen eller se på TV samtidigt som jag rensar tänderna,som tandläkarn föreslog att jag skulle göra.....

  

Tror jag går ut och solar istället   

Av rebecka pettersson - 17 augusti 2010 12:27

Ska laga lunch nu. Funderar på nått i den här stilen

  

Men vi får väl se vad de blir...

Av rebecka pettersson - 17 augusti 2010 12:16

GODMORGON!

     

Av rebecka pettersson - 17 augusti 2010 00:04

 

BESÖKSREKORD IGÅR!!!

 

5 besökare!! WIHOO!!

skoja...har faktiskt fler läsare än så    

Av rebecka pettersson - 16 augusti 2010 22:57

Ligger i sängen och ser på tv. Nått helkonstigt program på fyran. Funderar på att he igång en film men vet ingen bra, förslag nån? (=


Annars blir det nog att sova..måste ju börja vända tillbax på dygnet eftersom skolan börjar om en vecka..känns ju kul..en vecka kvar på sommarlovet. Fast har ingen aning om vad jag ska göra i veckan. Mamma och pappa jobbar och mina systrar är borta så kommer vara ensam hemma på dagarna, kul. Eller så inte.


Fast tror jag vet vad jag ska göra på onsdag om det blir som planerat...hoppas på de...men imorrn är jag öppen för förslag...

     

Av rebecka pettersson - 16 augusti 2010 20:29

Hehe råkade visst somna..inte förvånad. Har gjort mig lite te nu. huuuur gott som helst! Massa mjölk ska de vara! Ska fortsätta se filmen jag ser på nu. Stannar nog i sängen tills imorrn.

  

Av rebecka pettersson - 16 augusti 2010 17:55

Heh fryser ganska mycket just nu...Vart bad, eller dopp kanske man ska kalla det. Var faktiskt varmt i vattnet men sen då man kom upp var det jättekallt.Lätt värt vare iaf!

  

  

  

Nu ska jag krypa ner under täcket och försöka bli varm ;)

BAD

Av rebecka pettersson - 16 augusti 2010 16:49

Sitter och väntar på Ida nu Vi ska dra in till stan och bada (=

Fast det är typ kallt nu men det hindrar inte oss, hehe.

     

Skapa flashcards