Alla inlägg under augusti 2010

Av rebecka pettersson - 20 augusti 2010 16:45

Lätt bästa serien..

  

Av rebecka pettersson - 20 augusti 2010 16:05

Sitter och väntar på mat nu. Ska bli gott. Har bara ätit en banan och två nektariner och druckit ett glas vatten på två dygn. Börjar alltid må illa då jag är sjuk och vill bara spy då jag tänker på mat. Det ända jag har varit sugen på är saltlakrits. Så det har jag införskaffat mig nu ;D

  

Av rebecka pettersson - 20 augusti 2010 15:40

Kom nyss hem från stan. Somnade på förmiddagen och mådde rätt bra då jag vakna. Så jag följde min syrra till stan. For på solbacken först och gick där nån timme. Sen for vi in till stan och hämtade våran kanin som har opererats idag. Hur hemskt som helst...han ser helt missbildad ut. Ser ut som att han inte har nån käke.usch...ni får en bild på hur söt han brukar vara

  


Av rebecka pettersson - 20 augusti 2010 08:29

Ingen uppdatering igår. Beror på att jag låg helt död i sängen hela dagen. Har nog aldrig mått så dåigt förut..Orkade inte ens sitta vid datorn och då är det illa kan jag säga er...sov i stort sätt hela dagen. Stackars Alice som var här...har ingen aning om vad hon gjorde..hon kan ju inte ha haft allt för kul iaf. Aja...mår lite bättre idag. Febern är typ borta men jag har jätteont i huvudet så kommer nog ligga i sängen hela dagen idag med. Får se om jag orkar blogga nått mer.

  

Av rebecka pettersson - 18 augusti 2010 23:52

Ska lägga oss och se film nu, svensexan tror jag den hette. Lär ju somna på en gång. Inget mig emot. Hoppas verkligen jag är frisk imorrn!! Annars blir det att knarka ipren. Aja godnatt!


  

jag är söt när jag sover

Av rebecka pettersson - 18 augusti 2010 23:39

For till Wikkes kusin efter maten och var barnvakt. Inte lite söt är han, Emil..ojoj..Var där till tio ungefär. Direkt jag kom hem la jag mig i sängen. Mådde huuuur dåligt som helst. Mins 1000 graders feber och huvudet ville explodera. Näsan med...ursch hatar verkligen att vara sjuk...har knarkat lite ipren nu så har inte lika ont i huvudet men känner att jag har feber i kroppen...fryser gör jag....ursch. hoppas veeeerkligen jag är frisk imorrn.

  

Av rebecka pettersson - 18 augusti 2010 15:20

Sitter och väntar på Alice nu. Hon ska få miljoner pussar & kramar då hon kommer har jag lovat henne.

  

sis

Av rebecka pettersson - 18 augusti 2010 13:15

Pratar i telefon med...

  

Sara!!!

Ovido - Quiz & Flashcards