Alla inlägg under september 2010

Av rebecka pettersson - 30 september 2010 23:08

Näe nu blir det sängen.

Har engelska nationella imorrn på morronen och efter det slutar jag, alltså senast tio, sweeeeet säger jag bara! Stannar i stan efter det så förvänta er ingen bra uppdatering,

Godnatt!

  

Av rebecka pettersson - 30 september 2010 22:52

RÖSTAAAAAAAA

  

Av rebecka pettersson - 30 september 2010 22:44

Såhär vart resultat på omröstningen.....

Fast vi alla vet ju att Felicia är mest tapig egenkkkkligen.

  

Snart kommer en ny omröstning.

Av rebecka pettersson - 30 september 2010 22:35

Dagen har varit fem av fem.

Skolan var asnice eftersom Issa var med mig hela dagen, vi hade jättekul! Hoppas verkligen att hon börjar på våran skola nästa år!!!!!!

Efter skolan satt vi och dryga på skolan läääänge. Kastade boll och slet sönder boll ;)

Efter skolan vart det stan. Sen vart det mat på frasses...........

Sa sen hejdå til Isabell och tog bussen hem.

Då kom Madde till mig och vi satt och pratade, som vanligt haha ;)

Mycket trevligt! (=


Nu har jag nyss duschat och funderar på att gå och lägga mig men vi får se.

  

Av rebecka pettersson - 29 september 2010 23:00

Ska göra en repris på gårdagen och gå och lägga mig nu, INNAN elva! =D


Längtar jättemycke tills imorrn för vet ni vad....

DÅ KOMMER ISABELL HIT!!!!!!!!!!!

Hon ska va med mig heeeeela dagen på skolan. Kommer bli kanon!

Blir nog säkert stan ett tag efter skolan sen också så skriver väl på kvällen nån gång (=


Aja nu blir det sängen, kyss :*

  

Av rebecka pettersson - 29 september 2010 22:49

Kvällen har bestått av

- datorn

-"plugg"

-telefonsamtal

-och lite godis, hihi

  

Av rebecka pettersson - 29 september 2010 20:16

Hemma från stan nu. Med mig hem fick jag en stoooor godispåse heh :$

Ska äta godis nu och "plugga" (sitta vid datorn och ha boken framför mig och när mamma kommer in på mitt rum ska jag låtsas läsa det som står i boken)

  

Skapa flashcards