Alla inlägg den 1 september 2010

Av rebecka pettersson - 1 september 2010 23:52

Var tänkt att jag skulle lägga mig tidigt idag men så vart det ju inte...

Har legat och snackat med mina syrror hela kvällen, jättekul!

Men ska nog börja dra mig mot sängen nu fast den är upptagen såg jag nu.

Jaja godnatt på er.

  


Av rebecka pettersson - 1 september 2010 23:49

Fattar seriöst inte vad det är för fel. Är hur törstig som helst och har varit hela dagen..har druckit flera liter minst men de hjälper inte...lär ju vara kissnödig imorrn.

Skulle kunna döda för den här just nu.

  

Av rebecka pettersson - 1 september 2010 23:28

Bra uppdatering. Jo jag vet.

Skola sög riiiktigt hårt idag. Fy...sen hr jag varit på dåligt humör hela dagen. Ovanligt, ne.

Sen nu på kvällen har jag vare hos Felicia och sett Johan Falk och ätit glass. Treligt värre.

  

aha

Av rebecka pettersson - 1 september 2010 18:54

Blä på allt. Nu far jag Hejdå.

     

Av rebecka pettersson - 1 september 2010 07:40

Godmorgon!

Är så sjuuuukt taggad på livet just nu!!!

Eller hur var det.

långäckeldag idag med typ 70  lektioner. Kändes inte så kul.

Aja.....inget å göra åt.

  

Ovido - Quiz & Flashcards