Alla inlägg den 2 september 2010

Av rebecka pettersson - 2 september 2010 23:22

Åh va sur jag blir på mig själv. Skulle ju lägga mig tidigt idag men vart de så? näe...åh...kommer vara död imorrn med...måste dessutom upp tidigt och duscha. fy. Men det är svårt att slita sig från datorn och msn.


Ska iaf sätta på Johan Falk nu och hoppas på att jag blir trött, hehe.

Godnatt!

  

Av rebecka pettersson - 2 september 2010 22:59

Kvällen har bestått av läxa, datorn och packning. Drar ju till världens bästa imorrn nämligen Isabell!! Kommer blir helt ASM!

Hoppas jag inte har glömt nått. Tror jag har det men kan inte komma på vad. Lika bra jag inte kommer på det för väskan är redan helt full satt...

  

Av rebecka pettersson - 2 september 2010 19:57

Nu blire läxaaaaaaaa

 

Av rebecka pettersson - 2 september 2010 19:41

Hade bestämt mig för att inte äta godis under heeela september månad. Kom på mig igår då jag satt och åt godis, lyckat?...Klarade några timmar, bra Rebecka, duktig flicka, är så himla stolt! Sket därför i mitt godislöfte och gissa vad...

Sitter med en stooor godispåse just nu, hehe :$

 

Får väl köra på nästa månad istället då...

Av rebecka pettersson - 2 september 2010 19:34

När vi satt och vänta på bussen efter skolan så satt det en liten pojke i en vagn och stirra på oss. Han satt och slicka på en klubba och hade klubbklet runt hela munnen. Hur söt som helst. Sen efter ett tag såg man hur hans ögon åkte igen mer och mer. tillslut somna han och tappa ner klubban i knät. Sen helt plötsligt fick han världens himla ryck och vakna. Seriöst det går inte att beskriva med ord hur kul det var. Och bara några sekunder senare somna han om igen. åhhh önskar jag hade filmat det, hahah. Det var typsikt sånt där som är på filmer då barn somnar, haha

 

Av rebecka pettersson - 2 september 2010 19:25

Tjaaa!

Skola idag var helt okej faktiskt. Hade kanot på idrotten. Paddlade med Sirri. Gick riktigt bra för oss, eller hur det nu var.

Efteråt vart vi sugna på att bada så jag,Markus och Johan gick till kyrkholmen. Dom hoppade i från bron och jag vart iputtad (med kläderna på) i vattnet. Inte det skönaste jag har varit med om. Skulle sen gå tillbaka till skolan med kläderna på. Ganska tungt kan jag lova, och kallt för den delen. Gulligast var nog våran lärare som såg att jag satt och frös på lektionen. Då gick hon och hämta sin yllekofta och la på mig, hah seriöst så himla söt lärare!

 

 

 

Skapa flashcards