Alla inlägg den 6 september 2010

Av rebecka pettersson - 6 september 2010 23:24

Dax att sova. Har vare vaken sen halv sex. Ursch och fy.

Helt okej dag imorrn faktiskt. Sen måste jag hem dirrrr och ta tag i mitt liv...det vill säga städa mitt rum osv osv...

Godnatt!

  

Av rebecka pettersson - 6 september 2010 22:22

Kom nyss in. Har varit ute och snackat med Ida. Mycket trevligt!!

Tur jag har den tjejen alltså.


Nu ska jag byta dator så jag kan lägga mig i sängen :$

 

Av rebecka pettersson - 6 september 2010 22:11

Orkar inte berätta vad vi gjorde så ni får se bilder istället.

     

     

     

     

     

Klicka på bilderna ^


Kanske lika bra att jag inte berättar några detaljer från helgen. Hände ju en hel del. Typ det där i lekparken i mörkret, eller då vi dansa utanför UG och kanske inte ska berätta om hur olagliga vi varit och inte heller om hur rädda vi var igår kväll då vi körde hem i mörkret. Aja vill ni veta vad som hände får ni helt enkelt fråga.


Har iaf haft en superbra helg med dom allra bästa!

Av rebecka pettersson - 6 september 2010 20:43

Hemma nu.

Har massa jag skulle vilja berätta men orkar inte berätta allt. Ska lägga in alla bilder från helgen på datorn så berättar jag väl lite sen.

 

Ovido - Quiz & Flashcards