Alla inlägg den 7 september 2010

Av rebecka pettersson - 7 september 2010 22:01

Nyduschad och frääääsch.

Sitter och målar naglarna, skitfult blir det men det bryr jag mig inte om.

Ska ta och lägga mig sen. Är trött och ska vara en duktig flicka och lägga mig tidigt, får väl se hur det blir med det.

  

Av rebecka pettersson - 7 september 2010 20:24

Dagen då min älskling friade till mig!

  

NU

Av rebecka pettersson - 7 september 2010 20:14

  

*

Av rebecka pettersson - 7 september 2010 17:52

Nu ska jag göra något som jag kommer ångra grymt mycket sen.......

Av rebecka pettersson - 7 september 2010 12:02

Sitter på skolan nu. Hål i 2½ timme. inte kul. Finns inget att göra Förutom den där himla väggen utanför biblioteket. Men den har vi redan kört och det var jobbigt. Ska väl sitta och dryga nån timme till innan i börjar. wihoooo

 

Haha hade en bild på den där himla väggen, haha sötIda

Av rebecka pettersson - 7 september 2010 07:19

Godmorgon!

Somnade ganska tidigt igår fast är ändå jättetrött. Jaja

Äter "frukost" nu och ska sen springa till bussen.

Hörs sen

Puss

  

Ovido - Quiz & Flashcards