Alla inlägg den 8 september 2010

Av rebecka pettersson - 8 september 2010 23:11

Sitter hemma hos Malin nu. Värsta FET FESTEN HÄR ALLTSÅ!!! Hoppas du läser det här mamma, fatta så full jag är!!! kan knappt stå upp....wihooooo!!!

  

Av rebecka pettersson - 8 september 2010 23:02

For till Madde en tvärt och gratta hon eftersom hon fyller år idag,

GRATTIS MADDE! Där hade vi det trevligt och åt marängsviss eller hur det stavas, mycket gott :D

  

Av rebecka pettersson - 8 september 2010 16:06

Nu äre dax att ta tag  i det här..

  

Av rebecka pettersson - 8 september 2010 15:37

Hemma nu.

Chill dag idaag, bara två lektioner. Sen tog jag bussen till hamn till tandläkarn. Hade en annan den här gången som var liiiite trevligare(= Tur de!

Sen hem och nu sitter jag hära och väntar på maaaat. Heh har endast ätit en knäckemacka idag =/

  

Av rebecka pettersson - 8 september 2010 07:32

Godmorgon!

Kommer endast ha typ två lektioner idag. Ska till min värsta fiende sen, tandläkarn...

Måste till hamn så pallar inte fara in till stan igen sen så det blir kortdag för mig idag.

  

Ovido - Quiz & Flashcards