Alla inlägg den 11 september 2010

Av rebecka pettersson - 11 september 2010 19:41

På femman nu

Av rebecka pettersson - 11 september 2010 18:58

Har suttit vid datorn hela dagen.

Gick för att städa. Städade en minut ungefär. Gick tillbaka till datorn. Pappa kom in på mitt rum.

Pappa: Tog du en paus från städandet?

Jag: jaaa...

Pappa gick men kom tillbaka lika fort

Pappa: Eller är det så att du städar i pauserna från att  sitta vid datorn?


Jag sitter för mycket vid datorn.

  

Av rebecka pettersson - 11 september 2010 14:47

Städa vare ja....

Har suttit vid datorn hela dagen, inte så oväntat.

Men ska nog börja städa nu.

För övrigt vill jag bara varna er från att komma hem till oss just nu. Det luktar....typ dött lik här...okej inte för att lik brukar vara levande men..Seriöst det luktar som att nått har dött. bläää...


Har börjat planera kvällen också och den kommer nog bli asm!

  

Av rebecka pettersson - 11 september 2010 13:05

Tjaaa!

Vet inte vad jag ska skriva. Händer verkligen ingenting i mitt liv just nu.

Ska städa nu och sen blir det väl datorn hela dagen.

Vad händer ikväll?

  

Av rebecka pettersson - 11 september 2010 01:21

Hade faktiskt ganska så kul ute i skogen. Bara det finns roligt folk så funkar allt. Fast cyklingen dit var väl inget att hurra över.Vart dock inte så mycke sömn. Tre timmar kanske. Men det var bra med tanke på att att vi inte hade några sovgrejor med oss. Men vi klämde in oss i dom andras sängar, hihi. Orkar inte berätta vad vi har gjort för vi gjorde typ ingenting? Lekte lekar och nå mer. Här får ni iaf lite bilder. Var tyvärr inte så flitig med kameran och dom bilderna jag väl har är typ Markus eller nån annan som har tagit.

     

  

  

  

  

  

Av rebecka pettersson - 11 september 2010 00:31

Spårade en del men det var bara kul.

Satt uppe med Malin till fyra och pratade medans Ida och Sirri sov. Hah jag och Malin hade då kul iaf ;)         

        

             

      

         

Ovido - Quiz & Flashcards