Alla inlägg den 13 september 2010

Av rebecka pettersson - 13 september 2010 23:02

TUR DU ÖVERLEVDE ÄLSKLING!

  

Av rebecka pettersson - 13 september 2010 22:54

Nu ska jag ta och umgås lite med min bästa vän. Matteboken.

  

Av rebecka pettersson - 13 september 2010 22:40

Hemma nu. Hade riktigt trevligt inne i staden. Vi satt hemma hos Malin och pratade och såg på TV, ullared, haha. Var gaaaanska så kallt sen då vi skulle köra hem. Tog en snabbis på drive in på max också, hah. Sen körde vi hem i mörkret utan lampa på moppen. läskigt. Stackars ida som skulle köra hem själv sen :/ Tur hon överlevde!

  

     

  

Av rebecka pettersson - 13 september 2010 18:28

Väntar på Ida nu som är påväg hit. Vi ska bege oss till stan sen och vara med Malin. Blir nog fem av fem.

Puss och kram, ses på stan!

  

Av rebecka pettersson - 13 september 2010 17:39

Eftersom ingen annan i min familj orkar göra mat  så gör jag det.

  

Typ e(ä?)nda maten jag kan laga

Av rebecka pettersson - 13 september 2010 15:58

Hemma från skolan nu. Dagen har typ ändå gått fort och varit kul. Bara det finns roligt folk så funkar det. Nu ska jag leta upp nått att äta. Hörs

  

Av rebecka pettersson - 13 september 2010 07:30

Godmorgon.

Drömde inatt att jag missa bussen så kanske ska börja gå så jag inte missar den.

  

Ovido - Quiz & Flashcards