Alla inlägg den 14 september 2010

Av rebecka pettersson - 14 september 2010 23:33

Nu ska jag lägga mig och vara social med mina vänner och ska även få revanch(stavning?) i flaggspelet, hehe. Jag kommer vinna nu! Du är körd Andreas...


Ska nog försöka somna tidigt också så jag inte försover mig imorrn med.

Godnatt!

  

Av rebecka pettersson - 14 september 2010 22:39

Ska sätta mig ner och skriva en dikt nu. Har det som svenskaläxa tills imorrn.

Nått sånt här kanske...


Om du var en blomma och jag var en ko,

Skulle jag äta upp dig för du är så go.

 

Vad tycks?

HAHAHAHAHA

Av rebecka pettersson - 14 september 2010 22:16

Valdebattgrejen var inte så jätteintressant. Eller okej jag lyssnade inte så noga eftersom det inte var så lätt att koncentrera sig då man fick massa grejer i huvudet hela tiden.......


Efter skolan for jag med Ida och Felicia till Leos lekland. Var superkul fast vart skittrött efteråt. Haha. Sen for vi till hennes syrra och chilla ett tag och sen cykla vi in till stan och vänta på min buss. Hann med lite mat på max därimellan ;)

  

  

  

mobilkvallan<3<3<3<3<3 

Av rebecka pettersson - 14 september 2010 12:24

Hej på er!

Vaknade tjugo i åtta imorse och bussen går kvart i. Tur att pappa finns...

Sitter iaf på skolan nu. Ska på nån valdebatt klockan ett. Inte peppad. Slutar tre. Får se vad som händer då.

  


Ovido - Quiz & Flashcards