Alla inlägg den 18 september 2010

Av rebecka pettersson - 18 september 2010 20:13

HON ÄR EGENTLIGEN FÄRJESTADARE!!!

  

Av rebecka pettersson - 18 september 2010 20:07

Om ni ville veta så vare det här vi köpte

  

-chips

-godis

-hårspray

-tuggummin

-tandborste

-filmer

-sås?

Då vet ni

Av rebecka pettersson - 18 september 2010 19:11

   Sammanfattning om äventyret

-aldrig varit så jobbigt att cykla

-hade halvt punktering på båda däcken hela vägen

-det luktar kobajs i bergsbyn

+rusta har sköna massagestolar

-blöt om fötterna

-ont i stjärten

+maxi har goda korvar

+det luktar killpafym om min hand :$

+blev uppraggad av småkillar

     


Av rebecka pettersson - 18 september 2010 14:16

Sitter och väntar på Felicia nu. Vi ska ut på äventyr. Som vanligt. Fast det var faktiskt längesen sist. Får väl se vart de bär av den här gången men det lutar mot solbacken.Kameran följer med så ni kan ju alltid hoppas på att jag tar några fina kort.

  

Typ sist vi var där

Av rebecka pettersson - 18 september 2010 12:54

Hej.

Somnade med datorn i sängen igår, som vanligt....vaknade upp vid sex av att den lät jättemycket. Lyckades iaf somna om och vaknade vid tio av att min syrra kom in och dansade en sexig dans för mig.


Har legat och sett johan falk nu på morgonen. Vet inte vad jag ska göra nu..ska iaf sätta på lite musik och dansa runt i hela huset eftersom jag är ensam hemma heeeela dagen, typ!! LIVING THA DREAM; WIHOOO


Ovido - Quiz & Flashcards