Alla inlägg den 20 september 2010

Av rebecka pettersson - 20 september 2010 23:12

Ligger och väntar på att min tvätt ska bli klar så jag kan gå och lägga mig sen. Var ju tänkt att det skulle bli en tidig kväll(som vanligt) men det lär det ju inte bli...aja...


Har varit med Felicia ikväll och vi tog oss en cykeltur till solbacken, igen ;)

Haha iskalt var  det ute!!! hatare...


Men det var varmt hemma som tur är =D


Näe nu tror jag tvätten är klart. Hörs imorrn, godnatt!

  

Grrrrr

Av rebecka pettersson - 20 september 2010 23:02

Lockigt...eller näe vågit mena jag  ;)

Hiss eller diss?

  

BUS

Av rebecka pettersson - 20 september 2010 17:48

Väntar på Felicia som är på väg hit.

Vi ska fara ut sen och busa.

HIHI

  

Av rebecka pettersson - 20 september 2010 17:35

Tjena.

Idag har jag varit i skolan.

Det var kul.

Här får ni bilder

  

  

  

  

VAD SKULLE SKOLAN VARA UTAN DIG GULLET?!

Ovido - Quiz & Flashcards