Alla inlägg den 23 september 2010

Av rebecka pettersson - 23 september 2010 23:05

Hola.

Inga läxor gjorda ikväll, hehe. Tur jag får hjälp med dom imorrn, eller hur ;)?

Har iaf lyssnat på hockey och pratat i telefon hela kvällen. Trevligt! Helgen är även nu planerad och det kommer bli asm tror jag! Mer om det imorrn för nu ska jag för en gångs skull gå och lägga mig någorlunda tidigt, duktig flicka.

Fast lär ju somna om sisådär två timmar kanske...jaja

Godnatt hörs imorrn!

  

Hihi ska vi bada mitt i natten den här gången också alice? :$

Av rebecka pettersson - 23 september 2010 19:23

Vaknade nyss. Fick världens panik och trodde jag hade försovit mig. Så illa var det ju inte men sov lite för länge. Min deal vart ju inte så lyckad men det var ganska väntat. Men nu är jag pigg, eller så inte.


Ska väl börja med läxan nu kanske men det kändes drygt.


Blir nog att lyssna på hockeyn istället.


YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES

FÄRJESTAD GJORDE NYSS MÅL!!!!!!!!!

DRAGAN PASSA DICK SOM GJORDE MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!

     

Av rebecka pettersson - 23 september 2010 17:30

Har gjort en deal med mig själv. Eftersom jag fryser, är trött och vill sova men kan inte för jag har tusen läxor har jag kommit överens med mig själv att jag får ta en powernap till klockan sex fast absolut senast halv sju. Sen ska jag göra alla läxor.


Jag återkommer senare om jag klarade det.


     



Av rebecka pettersson - 23 september 2010 17:22

-min besöksstatistik är nere på botten

-trött som bara dennnnnn

-fryser

-tuuuuusen läxor

-vill ha godis men har inget :(

-åt nyss mat men är redan hungrig igen

-vill ha helg

-vill ha nått roligt att göra i helgen

-blahblahblahblablah

hejdå

Av rebecka pettersson - 23 september 2010 17:09

Idag

Engelska- förhörde läxan, satt och prata med Ida & Sirri

Matte- räknade typ ett tal, fatta ingenting

Idrott-var i gymmet, tränade faktiskt lite

BF- satt mest och skratta åt hur ful våran klass egentligen är, lärarn var inte direkt glad idag, hahaha. Fick tilbaka provet också, VG, duktigt rebecka

Naturkunskap- såg nån film, helt ärligt så har jag ingen aning om vad den handlade om, minns bara en bild på bomull, några kameler och en sjö. Fast tror den handla om miljö(?) (det där rimma)


Det var min dag de. Skiiiitrolig. inte

  


Ovido - Quiz & Flashcards