Alla inlägg den 25 september 2010

Av rebecka pettersson - 25 september 2010 20:49

  YEEEEEEEEEEES VANN MED 3-0

Av rebecka pettersson - 25 september 2010 20:22

Det bästa med att vara här ute i lodishålan är att man kan se ut like shiet. ingen bryr sig ändå och det finns inga snygga killar att ragga på....

 

 

 

MAT

Av rebecka pettersson - 25 september 2010 19:49

Vi har även gjort mat. Mycket gott. Typ mästerkockar...

 

 

 

    

BAK

Av rebecka pettersson - 25 september 2010 19:46

Nu har vi bakat. Det vart såna där subway kakor ni vet (=

         

Av rebecka pettersson - 25 september 2010 16:40

Nu har jag och Alice nyss varit och handlat eftersom vi är ensam hemma.

Ändå att vi typ bara köpte nyttiga saker :D

  Ska väl så småningom laga mat sen kanske baka. Sen ikväll lutar det mot att vi ska basta men vi ser väl (=

Av rebecka pettersson - 25 september 2010 16:37

Juste sen när vi kom hem så hitta vi det här på köksbordet...

 

 

 

Älsklingstowe hade bakat kakor och lämnat åt oss, hihih

Av rebecka pettersson - 25 september 2010 16:26

Var ju tänkt att jag och Alice skulle se film igår men hon somna typ på en gång. Fast jag såg en bit av filmen men sen somna jag med. Kom isäng vid halv fyra tror jag. Sen vakna vi vid tio. Då åt vi frukost och klädde på oss och tog moppen till Alice brorsa och hans fru och kollade på deras lilla bäbis. Seriöst det finns inget sötare. Han är ungefär fem dagar, föddes i måndags. Synd bara att det var typ omöjligt att ta kort på han

 

Av rebecka pettersson - 25 september 2010 16:21

Har ju inte berättat om igår. Okej vet inte vad jag ska berätta men. For ju iaf till stan där vid två. Mötte då Andre och sen Ida och Jocke. Vi gick runt på stan och sen kom Felicia också. Vart mat på frasses. Sen slogs vi lite i presentkortsregnet. Jag och Ida fick oss ett varsitt presentkort =D

Gick på stan från två till typ halv tio och köpte inte ett skit. Eller jo jag köpte godis, haha

Tog ju sen bussen hit till Aliceeeee

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards