Alla inlägg den 26 september 2010

Av rebecka pettersson - 26 september 2010 22:36

Då var jag klar med läxorna, eller så inte.

Har iaf gjort svenskan då vi skulle skriva en dikt. Om ni har tur kanske ni kan få se den imorrn, men bara kanske.


Resten av läxorna får jag väl göra imorrn, eller nä juste Andre ska ju göra dom åt mig imorrn, eller hur Andre ;)


Jaja nu ska vi iaf lägga oss. Ska upp halv sex imorrm, åh fy...funderar på att vara vaken hela natten istället för jag lär aldrig ta mig upp imorrn, men varken Towe eller Alice vill vara vaken med mig så då kändes det inte så kul.


Får väl lägg mig nu istället så jag orkar upp imorrn.

Godnatt.

 

Bruuuuuuuudar

Av rebecka pettersson - 26 september 2010 21:27

Nu har vi äntligen lagat mat, vart lite sent. hah. Har bara ätit två mackor idag och några kakor. Så det satt bra med en hamburgare. Vart ungefär såhär

 

eller inte.

Nu ska jag göra läxa, bläää

Tur Towe är här så vi kan busa lite emallanåt,

Av rebecka pettersson - 26 september 2010 20:31

 

 

 

   

Av rebecka pettersson - 26 september 2010 20:27

Det här har jag och Alice gjort idag


Ser ni likheten

Av rebecka pettersson - 26 september 2010 17:01

Heeeeeeeeeej!

Vakna ganska sent idag men det var skönt att sova ut för en gång skull. Låg i sängen och sjöng nån timma innan vi gick upp och åt frukost. Sen har vi suttit vid datorn? typ....vet inte vad vi har gjort men nu ska vi iaf hitta på nått kul. Ni får veta sen ifall det blir av.

 

Av rebecka pettersson - 26 september 2010 00:53

skoja bara, vi är alltid lika heta

 

 

 

 

Jag & Towe hade mycket kul. Stog och gjorde olika frisyrer typ en timme. Det spåra REJÄLT om man säger så, hahah...

Hästsvans på s****n, hahahahah

Ovido - Quiz & Flashcards