Alla inlägg den 27 september 2010

Av rebecka pettersson - 27 september 2010 23:34

Mitt täcke luktar killparfym :$

  

Av rebecka pettersson - 27 september 2010 22:45

Ska vara en duktig flicka och gå och lägga mig nu. Ska ju egentligen sova nio timmar per natt(?) Så ska smsa till mina kompisar nu och säga att dom inte får smsa med mig för jag ska sova, hahah ni i min klass fattar vad jag snackar om ;)...


Näe men ska krypa ner i min nybäddade säng med rena lakan nu och sen ska jag nog sätta på Johan Falk. Nej han är inte för gammal.


Näe nu spårar det.

Godnatt

     

Av rebecka pettersson - 27 september 2010 22:31

ÄNTLIGEN KLAR MED ENGELSKAN!!!!!!

Seriöst den här känslan går inte att beskriva. Känner mig så friiiiiiiiiii, åhhhhhhh så sjuuuuukt bra jag är alltså,


Näe nu ska jag skaffa mig ett liv hejdå.

  

Av rebecka pettersson - 27 september 2010 21:23

Ska stänga av TVn nu, lägga ifrån mig mobilen, sätta på musik, klicka upp google-översätt och göra min älskade engelskaläxa  

Av rebecka pettersson - 27 september 2010 21:15

Hej.

Dålig uppdatering idag men jag är så sjuuukt trött. Sov ju bara fyra timmar inatt så. Men jag hade det mysigt med Towe igår, hehe...MAAAAAT, haha..


Det var skönt att komma hem till ett nystädat rum och en nybäddad säng iaf, Har legat i den hela dagen och sett Tv. Ska fortstta ligga i den nu. kanske göra mina läxor.....får se

  


Ovido - Quiz & Flashcards