Alla inlägg den 29 september 2010

Av rebecka pettersson - 29 september 2010 23:00

Ska göra en repris på gårdagen och gå och lägga mig nu, INNAN elva! =D


Längtar jättemycke tills imorrn för vet ni vad....

DÅ KOMMER ISABELL HIT!!!!!!!!!!!

Hon ska va med mig heeeeela dagen på skolan. Kommer bli kanon!

Blir nog säkert stan ett tag efter skolan sen också så skriver väl på kvällen nån gång (=


Aja nu blir det sängen, kyss :*

  

Av rebecka pettersson - 29 september 2010 22:49

Kvällen har bestått av

- datorn

-"plugg"

-telefonsamtal

-och lite godis, hihi

  

Av rebecka pettersson - 29 september 2010 20:16

Hemma från stan nu. Med mig hem fick jag en stoooor godispåse heh :$

Ska äta godis nu och "plugga" (sitta vid datorn och ha boken framför mig och när mamma kommer in på mitt rum ska jag låtsas läsa det som står i boken)

  

Av rebecka pettersson - 29 september 2010 17:12

Tydligen så är det internationella pussdagen idag....

Har jag fått nån puss? svar NEJ

Vart håller ni hus pojkar?!

KOM HIT SÅ SKA NI FÅ ER EN STOR PUSS, JAG LOVAR!

    

 

Av rebecka pettersson - 29 september 2010 17:07

Hemma nu.

Har nyss ätit och snart ska jag in till stan igen.

Hejs

    

Av rebecka pettersson - 29 september 2010 10:38

Hallå.

Sitter på skolan nu med Ida. Vi har nyss haft idrott. Det sög.

Ska snart gå och äta tror jag. Är jättehungrig. Efter det har vi prov, yeeeey.

Aja nu ska jag tvinga med Ida att äta.

Puss

     

Ovido - Quiz & Flashcards