Alla inlägg under september 2010

Av rebecka pettersson - 17 september 2010 20:01

   NU


Av rebecka pettersson - 17 september 2010 18:37

Blää är verkligen inte på humör idag.

Fast provet gick rätt så bra tror jag. Kändes som det iaf. Fick sluta direkt efteråt så satt på skolan och chilla nån timme. Tog sen bussen hem och seriöst jag hatar verkligen sura gubbar till busschaufförer....bara för att dom inte hittar nått bättre jobb och är missnöjda med livet så behöver inte det gå ut över andra.........åhhh..............


Det som gjorde min dag idag var iaf imorse då jag åkte buss..tror ni inte då att jag får se typ hela färjestad komma ut från hotellet!!!!!

Hade stor lust att hoppa av min buss och s ätta mig på deras buss istället....åhh dog för ett ögonblick...

  

Av rebecka pettersson - 17 september 2010 18:15

Pratar i telefon med världens bästa!!

  

Av rebecka pettersson - 17 september 2010 10:25

På skolan nu. Har haft idrott. Det sög. Ska kolla om man kan byta.

Har hål i två timmar till. Finns ingenting att göra. Älskar skolan.


VAD HÄNDER I HELGEN?!?!?!

VAD HÄNDER IKVÄLL?!?!?!

Har absolut ingenting att göra för det finns absolut ingenting att göra. Men om nån har nått förslag är jag vääääldigt intresserad.

Hör av er.

Puss

  

Av rebecka pettersson - 17 september 2010 07:42

Godmorgon!

Sitter i mina idrottskläder nu. Ska snart springa till bussen, som vanligt.

Har en och en halv timmes idrott nu på morgonen. wihoooo.

Heh har hittat mina idrottsbyxor nu...säger inte vart dom var..............


Har bara två lektioner efter idrotten och därimellan ett hål på två timmar och tjugo minuter. jättekul.

Ajaj nu måste jag gitttttta

PUSS

Av rebecka pettersson - 16 september 2010 22:55

Har pluggat färdigt nu. Eller okej jag har typ inte pluggat nått, bara läst igenom allt en gång men det känns som att jag kan det. Visar sig väl imorrn.


Försöker hitta nått jag kan ha på mig imorrn men hittar som vanligt ingenting..

Funderar på att ha den här kanske eller vad säger ni?

Näe ska inte vara så taskigt. Ni alla har der redan svårt nog med förlusten...


  

Av rebecka pettersson - 16 september 2010 21:46

FÄRJESTADARE!

  

Av rebecka pettersson - 16 september 2010 20:55

...pluggar för fullt

  

Skapa flashcards