Alla inlägg under september 2010

Av rebecka pettersson - 16 september 2010 15:33

HEmma från thaaaa schoooool nu. Har väl inte hänt nått specieltt idag. Inget värt att nämnas iaf. Eller jodet har det visst kom jag på!!!!!....fast näe ska inte nämna det här i bloggen...men lär ju inte fara till skolan nå mer iaf, haha...


Sitter hära nu och äter bullar. Ska väl ta tag i pluggandet så småningom. Kände inte taggen på de...

 

Av rebecka pettersson - 15 september 2010 23:30

Nu är det färdigpluggat för idag. För att sammanfatta:

Jag kan ungefär lika mycket om universum nu som innan jag började plugga. Om inte mindre........


Ska iaf lägga mig nu och träna på engelskaglosorna som vi tydligen också hade imorrn.....bläää...

Godnatt.

  

Av rebecka pettersson - 15 september 2010 22:39

Pluggandet går inge vidare...sitter och försöker lära mig alla våra planeter nu. Ofta man typ inte lärde sig det i ettan? Aja jag kan dom då inte..och lär inte kunna dom till imorrn heller.

  

Av rebecka pettersson - 15 september 2010 21:23

Nu blir det plugg och kexchoklad för heeeela slanten kan jag lova!

  

Av rebecka pettersson - 15 september 2010 19:54

Skolan idag var totalt sämst. Började med idrott. Fotboll med skavsår = ingen bra kombination. Sen har det bara varit dryga lektioner hela dagen....så orkar inte berätta nått om den. Efter skolan vart det iaf stan med Felicia. Hittade två tröjor, yesyes. Mat på frasses vart det också.

Nu börjar idol.

HÖRS SENNNNN

  

Av rebecka pettersson - 15 september 2010 07:37

-Idrott en och en halv timme nu på morgon

-Hittar inte mina idrottskläder

-låååång dag med en maaaaassa lektioner

-Har inte lyckats skriva en dikt än.....

-Har inte tid att blogga men gör det ändå

-måste skynda mig nuuuuuuu

Puss


Av rebecka pettersson - 14 september 2010 23:33

Nu ska jag lägga mig och vara social med mina vänner och ska även få revanch(stavning?) i flaggspelet, hehe. Jag kommer vinna nu! Du är körd Andreas...


Ska nog försöka somna tidigt också så jag inte försover mig imorrn med.

Godnatt!

  

Av rebecka pettersson - 14 september 2010 22:39

Ska sätta mig ner och skriva en dikt nu. Har det som svenskaläxa tills imorrn.

Nått sånt här kanske...


Om du var en blomma och jag var en ko,

Skulle jag äta upp dig för du är så go.

 

Vad tycks?

HAHAHAHAHA

Skapa flashcards