Alla inlägg under september 2010

Av rebecka pettersson - 29 september 2010 17:12

Tydligen så är det internationella pussdagen idag....

Har jag fått nån puss? svar NEJ

Vart håller ni hus pojkar?!

KOM HIT SÅ SKA NI FÅ ER EN STOR PUSS, JAG LOVAR!

    

 

Av rebecka pettersson - 29 september 2010 17:07

Hemma nu.

Har nyss ätit och snart ska jag in till stan igen.

Hejs

    

Av rebecka pettersson - 29 september 2010 10:38

Hallå.

Sitter på skolan nu med Ida. Vi har nyss haft idrott. Det sög.

Ska snart gå och äta tror jag. Är jättehungrig. Efter det har vi prov, yeeeey.

Aja nu ska jag tvinga med Ida att äta.

Puss

     

Av rebecka pettersson - 28 september 2010 22:58

Kan ju inte direkt påstå att jag har pluggat mycke ikväll men men,

Orkar verkligen inte. Och nu ska jag vara duktig och lägga mig tidigt för en gångs skull. Hörs imorrn. Godnatt!

  

Ungefär sådär söt är jag när jag sover.

Av rebecka pettersson - 28 september 2010 22:38

Black Eyed Peas ft Jack Jonson - Gone Going

Av rebecka pettersson - 28 september 2010 19:32

Kanske ska börja plugga dåe.

 

 

 

Prov imorrn

Av rebecka pettersson - 28 september 2010 19:17

Ni blir bättre och bättre.

Nog för att det typ bara är Andreeeeeeeee som kommenterar men ändå   

  

Av rebecka pettersson - 28 september 2010 18:53

For ju som sagt med Ida och solade på suntan efter skolan. Seriöst fattar ni hur stolt jag är över mig själv?!?!?!


Har ALDRIG vågat sola förut. Är så s jukt rädd för solarium så det finns inte.Tänk att bli instängd i ett solarium eller typ att  det går sönder och man inte tar sig ur eller nått...idag iaf blev jag av med min solariumoskuld. Känns riktigt bra alltså.


Och ni ska bara se mig, NIGGGGAAAAH!!

Eller  så inte....

Haha vågade inte sola så länge så det vart inte så stor skillnad men lite iaf (=

        

Ovido - Quiz & Flashcards