Alla inlägg under september 2010

Av rebecka pettersson - 22 september 2010 20:18

Hemma nu. Har varit en låååååång dag idag. Är tröttare än någonsin. Vill bara gå och lägga mig men det kan jag inte för jag har massor med läxa och då menar jag verkligen MASSOR. Ska göra engelskaläxan nu. Skriva en uppsats om en skog? jaa..blir att umgås lite med min vän google-översätt.

Jaja..hejdå

  

Av rebecka pettersson - 21 september 2010 23:33

Var ju som sagt barnvakt ikväll. Lika kul som alltid!

Tog sen bussen hem. Var tänkt att jag skulle duscha då men det blev inte av. Har istället pratat i telefon vilket är MYCKET roligare än att duscha. Och det var välbehövligt(fint ord jag använde). Blir väl att gå upp tidigt och duscha imorn, jippe....blä

Nu måste jag sova, godnatt.

  

Av rebecka pettersson - 21 september 2010 21:37

En vanlig dag på balderskolan med jag & Ida

Av rebecka pettersson - 21 september 2010 21:26

Skolan idag var ovanligt kul faktiskt.

Jag och Ida spårade bara liiiite mer än vanligt. hihi

Här kommer lite bilder och snart får ni en video också.

  

 

   

   

   

   

       

Av rebecka pettersson - 21 september 2010 17:06

Hemma nu. Fasat ska fara snart igen. Ska till Bergsbyn och vara barnvakt =D

Blir nog lika kul som vanligt.

Hörs sen,puss

     

Av rebecka pettersson - 21 september 2010 07:35

NU DRAR JAG TILL SKOLAN
SEEEYAAA

 

Av rebecka pettersson - 20 september 2010 23:12

Ligger och väntar på att min tvätt ska bli klar så jag kan gå och lägga mig sen. Var ju tänkt att det skulle bli en tidig kväll(som vanligt) men det lär det ju inte bli...aja...


Har varit med Felicia ikväll och vi tog oss en cykeltur till solbacken, igen ;)

Haha iskalt var  det ute!!! hatare...


Men det var varmt hemma som tur är =D


Näe nu tror jag tvätten är klart. Hörs imorrn, godnatt!

  

Grrrrr

Av rebecka pettersson - 20 september 2010 23:02

Lockigt...eller näe vågit mena jag  ;)

Hiss eller diss?

  

Skapa flashcards