Alla inlägg under september 2010

BUS

Av rebecka pettersson - 20 september 2010 17:48

Väntar på Felicia som är på väg hit.

Vi ska fara ut sen och busa.

HIHI

  

Av rebecka pettersson - 20 september 2010 17:35

Tjena.

Idag har jag varit i skolan.

Det var kul.

Här får ni bilder

  

  

  

  

VAD SKULLE SKOLAN VARA UTAN DIG GULLET?!

Av rebecka pettersson - 19 september 2010 23:38

Hade tänkt mig en tidig kväll idag men det vart som vanligt...fastnade framför datorn, jaja....

Ska iaf lägga mig nu och fortsätt se Ebba och Didrik, hihih


Föresten...vem vann valet?

Fattar seriöst ingenting om politik och jag bryr mig inte särskilt mycket heller.

skit samma

Godnatt!

  


Av rebecka pettersson - 19 september 2010 22:27

Hatar att

-det alltid blir såhär....

-det är måndag imorrn, alltså skola

-jag inte har några rena kläder att ha på mig imorgon

-jag inte orkar tvätta några kläder till imorrn

-jag egentligen måste duscha men orkar inte så måste gå upp tidigt imorrn itsället

-jag städade mitt rum igår men det ser redan ut som min syrras rum(bombnedslag......)

-osv

-osv

-osv

-osv

åhhhhhhhh


Av rebecka pettersson - 19 september 2010 22:12

............

Av rebecka pettersson - 19 september 2010 22:02

Kom ganska nyss hem från Madde. Hah eller okej det var typ en halvtimme sen.

Vi for iaf på konsum och köpte chips sen hem till hon. Där satte vi oss i köket och pratade. Var tänkt att vi skulle se film men så vart det inte, haha. Finns seriöst så sjuuuukt mycket att prata med hon om! Satt bara och pratade hela kvällen men det var riktigt mysigt!

  

Av rebecka pettersson - 19 september 2010 18:19

Tjaaaa!

HAr legat och sett på Ebba och Didrik(för andra gången) med min syrra. Nu ska jag fixa mig sen cykla(?) till Madde. Vi sak ner på konsum sen hem till hon och se på film. Blir nog mysigt. Finns på mobilen annars hörs vi sen.

PUSS

 

Av rebecka pettersson - 19 september 2010 01:39

Har tillbringat kvällen med Felicia. Vi lagada först mat som vi sen åt. Gotttt var dettt. Sen såg vi på film. Ebba och Didrik. Seriöst det finns inget bättre, haha...


Felicia for ganska nyss hem så nu ska jag ta och lägga mig  och fortsätta se film, själv....

Godnatt

     

Ovido - Quiz & Flashcards