Alla inlägg under oktober 2010

Av rebecka pettersson - 31 oktober 2010 00:39

GODNATT :]

Av rebecka pettersson - 29 oktober 2010 11:32

Hej.

Sämst uppdatering men skit samma. Kommer inte bli bättre i helgen om man säger så.


Far till skolan snart fast jag mår dåligt. Mitt huvud kommer sprängas men what to do...

Alice kommer idag iaf så det blir stan med hon efter skolan.

Puss och kram ses på stan

 

Av rebecka pettersson - 28 oktober 2010 19:13

Amen tjaaaaa.

Har inget att skriva därför ska jag inte skriva.


Madde är på väg hit. Då vet ni. Hihih

  

Av rebecka pettersson - 27 oktober 2010 22:43

Nu ska jag faktiskt för en gångs skull lägga mig tidigt. Känns bra. Behöver verkligen sova. Imorrn kommer bli en bra dag

-sovmorgon, börjar kvart i tio

-har bara tre lektioer

-slutar tjugo i två


Hur underbart är inte det?!


Aja godnatt på er

  

Av rebecka pettersson - 27 oktober 2010 21:49

VAD HAR JAG GJORT ER EGENTLIGEN?!?!?!

VAVAVA KAN NI SVARA PÅ DE VAVA?!?!

Näe skoja bara men vart har alla mina söta underbara små läsare tagit vägen?

Förlåt om jag har skrämt iväg er med mina texter och bilder. Ber verkligen så hemskt mycket om ursäkt om ni nu har blivit skadade för livet. Var verkligen inte meningen.


Eller jo det vare visste. Skyll er själva.

  

Av rebecka pettersson - 27 oktober 2010 14:26

Nu ska jag gå och lägga mig och sova. Vi ses imorrn. Sov gott alla.


Eller okej näe vi hörs nog om nån timme eller så.

 

Ska tvinga honom att sova med mig^

Av rebecka pettersson - 27 oktober 2010 14:19

Tog mig till skolan och kom i tid faktiskt. Hade ju bara en lektion idag, träslöjd. Förstår inte vad det är med killarna där egentligen, dom har ingen musiksmak alls, eller hur Ida.

Det är väl inget fel med lite opera på morgonen eller?


Slutade iaf tio och då hade jag tänkt att fara hem men så vart det ju inte. Istället så:

-Gick jag och Ida på stan.

-Lunchade på Waynes

-Hängde på vintergatan och då menar jag verkligen hängde.

-Lekte agenter, eller näe vi lekte inte. Vi är riktiga agenter faktiskt.

-Sen resten spårade bara (som vanligt) så det behöver vi inte ta upp här.


 

Av rebecka pettersson - 27 oktober 2010 13:59

Ni som läste gårdagens morgoninlägg och blev lika deprimerad som jag bör inte läsa detta inlägg. Så nu har jag varnat er.


Vaknade upp av att mamma frågade om jag hade sovmorgon. Jag svarada ja (hade inte sovmorgon) Klockan var då tjugo över sju och jag insåg att jag hade försovit mig. Drömde att jag gick upp och klädde på mig, fixade mig osv. Vaknade sen till och insåg att allt bara var en dröm. Kollade då på klockan som visade 07.45 Min buss går 07.48 Så ja om ni inte är helt bakom flötet så insåg ni lika väl som jag att jag inte skulle hinna. Rusade iaf upp ur sängen, sprang förbi spegeln för jag skulle ta en titt och se hur illa det var idag och jag ville bara dö. Insåg att jag snabbt var tvungen att fatta ett beslut:


  1. 1. Lägga mig i sängen igen, dra täcket över mig och stanna där resten av dagen.   Skulle dock innebär att jag fick frånvaro och jag är ju ett ängelbarn så det var inget alternativ.
  2. 2. Klä mig i vita kläder, skriva på facebook att det snöar ute och få alla att tro på det, gå tyst hela dagen och se ut som en snöflinga. Ingen skulle märka mig. Insåg sen att det inte brukar vara snö inomhus så alla skulle komma på mig
  3. 3. Ta lite av min chokladansikstmask och kleta i nyllet och låtsas som att jag hade misslyckats lite med solningen. Insåg att jag skulle bli tungen att kleta det över hela kroppen. Tyvärr hade jag inte så mycket av ansiktsmasken kvar så det var inte heller ett alternativ, annars hade jag lätt gjort det.
  4. 4. Sätta upp håret(om man nu kan kalla det hår, rishög snarare) sätta på mig första bästa kläderna, kleta på lite smink väcka pappa och åka med han till skolan.

Ni kan ju alltid gissa vilket av alternativet det blev.

Skapa flashcards