Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av rebecka pettersson - 3 oktober 2010 23:16

Ska hänga min tvätt nu sen krypa ner i sängen och fortsätta se Sunes sommar.

GODNATT!

  

Av rebecka pettersson - 3 oktober 2010 22:59

Rätt svar var än en gång hot rod, haha ;)

Fast jag såg inte klart hela utan jag gick till konsum och mötte upp Ida.

Var på konsum typ en timme. Träffade även Wikke & Jonte där. Fick sällskap av dom hem. Gick värsta omvägen för att gå med dom och sen var vi tvugna att gå genom skogen där det var heeeeelt kolsvart. Var skiträdd. Sen när jag sagt hejdå till dom och skulle gå den sista biten hem så körde det förbi en bil med massa coola killar som skrev efter mig. Dom hade hårda nipples (bara Wikke & Jonte som fattar det där)

 Kom mig iaf hem(=


Har sett film nu ikväll, på smällen heter den va? Helt okej film.

  


Av rebecka pettersson - 3 oktober 2010 18:13

Ska se film med syster nu.

Kan ni gissa vilken vi ska se?

Seriöst den som gissar rätt får vad den vill, nästan ;)

Så gissa på nu...

Ledtråd: Den börjar på H :]

  

Av rebecka pettersson - 3 oktober 2010 18:00

Kom nyss hem från solbacken. Köpte bara nödvändiga saker eller vad man ska säga. Har ont i mgaen. Vart mat på frasses(som vanligt typ?) och jag är fortfarande jättemätt. Seriöst måste sluta äta där. Kommer rulla fram snart och min ekonomi tillåter inte fler besök där. Fast idag betala pappi *

  

Av rebecka pettersson - 3 oktober 2010 17:57

Ja rätt svar var ju såklart hot rod.

Ingen av er som svara har blogg så en länkning kanske inte är så värt så vill ni ha en puss så äre bara säga till så ska vi väl ta och fixa de ;)

  

Presentation

Omröstning

Vilket lag är bäst?
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 FÄRJESTAD
 puss gullet

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards