Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av rebecka pettersson - 5 oktober 2010 23:35

Jobbig dag idag alltså...

Ska gå och lägga mig nu och drömma mig bort.

Hoppas på att allt löser sig.

Önskar allt vore löst imorrn då jag vaknar.

Men det lär det ju inte vara

Näe nu ska jag sluta deppa.

Godnatt.

 

Av rebecka pettersson - 5 oktober 2010 21:45

Ska ta en snabbdusch nu.

    

Av rebecka pettersson - 5 oktober 2010 21:08

Hemma nu.

Är helt slut.

Har varit en lång dag idag alltså.


Skolan vär väl inge vidare. Eller det var väl trevligt och så men ja...


For iaf hem efter skolan och åt och sen tog jag bussen in till stan igen med min vän Andreas. Vi gick på Frasses och satt där och pratade i nå timmar. Mycke trevligt!

Fast ni ska inte vara med han för han sitter och pratar i telefon heeeeela tiden alltså.

Eller hur vare ;)?

       

Här har ni en jättesöt bild på oss.

Den bjuder vi på

Av rebecka pettersson - 5 oktober 2010 07:45

 

Hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards