Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av rebecka pettersson - 6 oktober 2010 16:13

okej nu är det slutdeppat.


skolan idag då

+

+FIKAT!!

+2 powernaps

sen kom jag inte på nått mer


-

-allt annat



Näe juste slutdeppat var det ja...

JAG ÄLSKAR LIVET

 

Av rebecka pettersson - 6 oktober 2010 16:03

Vet inte vad jag ska skriva.

Vill så gärna skriva om hur allt ligger till just nu men det går inte. Allt är bara så komplicerat. Skulle kunna sitta en evighet och förklara hur allt ligger till men ingen skulle orka läsa och  vad skulle det ge. Ingen har ju i stort sätt nått med det att göra.Men vill så gärna förklara och slippa alla missförstånd och skit.

Ska försöka sluta tänka nu. Hoppas på att allt löser sig.

Jaja.


Tur jag har dig

  Tack för att du finns!

Av rebecka pettersson - 6 oktober 2010 09:03

Sitter på skolan nu. Har träslöjd. Bytte till de istället för idrott.

Vi ska typ skriva om olika svenska träsorter eller nått. Men ska följa Malin på stan nu och sen gå och sova istället, haha.

     

Av rebecka pettersson - 6 oktober 2010 07:50

Godmorgon.

Idag kommer bli en såndär sämst dag. Allt är bara blääää.

Vill ligga kvar i sängen hela dagen. om inte hela livet.

Näe fy.


-Har en knöl under ögat (typ cancer??????????)

-trött så jag vill dö

-äcklig mat idag

-bussen går typ nu...och jag sitter fortfarande hemma

-vill att ISABELL ska vara här

-allt

Hejdå

 

Ovido - Quiz & Flashcards