Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av rebecka pettersson - 10 oktober 2010 23:16

Ska borsta tänderna nu sen hoppa i säng.

Godnatt

  

Av rebecka pettersson - 10 oktober 2010 21:11

Nu blir det duschen så jag blir varm.

 

Av rebecka pettersson - 10 oktober 2010 21:00

Hemma nu.

For på hockey. Björklöven mot Clemens. Löven vann med 7-0 (haha)

Sen for vi hem snabbt och värmde oss och fikade lite. Sen tillbaka till koppar. Såg då nå damer spela mot sundsvall som vann med 4-0 tror jag.


Skönt att komma hem till värmen. Trodde seriöst jag skulle frysa ihjäl....

Har legat och myst i soffan med världens gosigaste.

    

Av rebecka pettersson - 10 oktober 2010 16:36

Dålig uppdatering i helgen jo tack jag vet.

Var i Umeå hela fredagen och igår var jag i stan i stort sätt hela dagen.

Sov hos Felicia sen.

Nu ska vi ut. Är seriöst risigast i stan idag, men vad gör det om hundra år.

Hejdå.

 

Ovido - Quiz & Flashcards