Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av rebecka pettersson - 22 oktober 2010 21:18

Hemma nu.

Gick på stan och hade det mysigt. Köpte lite grejor. Kanske visar sen. Vart mat på frasses (som vanligt). Sen bussen hem till mig och nu ligger vi och ser idol och det ska vi fortsätta med. Fast jag kommer somna snart känner jag.


Fast efter idol ska vi baka hade vi tänkt så måste försöka håla mig vaken. Haha

 

Av rebecka pettersson - 22 oktober 2010 15:13

Sitter på skolan nu och väntar på att klockan ska bli fyra för då kommer Felicia.

Vi ska nog bara strosa runt på stan ett tag. Sen blir det kanske fika eller mat om vi hittar lite pengar vill säga.


Sen att det snöar är ju inte helt fel heller. Hatar snö egentligen men det är mysigt då man går på stan. Kommer få julkänslor kan jag lova.


Ska fortsätta läsa bloggar nu eftersom det inte finns så mycket annat att göra här, haha.


Hörs sen!

 

Ovido - Quiz & Flashcards