Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av rebecka pettersson - 25 oktober 2010 23:20

Nu blir det sängen. Ska försöka somna tidigare idag än igår så jag orkar upp imorrn. Ska fortsätta se filmen jag håller på se nu men säger inte vilken det är för det är pinsamt :]


Jaja hörs imorrn.

  

Av rebecka pettersson - 25 oktober 2010 21:00

på trean nu

  

Av rebecka pettersson - 25 oktober 2010 20:02

Började se Hannah montana filmen men somnade. Exakt på samma ställe som förut. Inte så lyckat. Men nu är jag iaf pigg, eller så inte.


Ska se *ullared nu iaf, yeeeeey

  

Av rebecka pettersson - 25 oktober 2010 17:15

Hej alla mina fina läsare. Och fula.

Skola idag var helt okej. Hade ju bara tre lektioner så. Svenskaprovet gick väl bra det med, kommer ju få MVG såklart. som alltid.


Håller på att frysa ihjäl nu så ska krypa ner i sängen och stanna där heeeeela kvällen.

 

Tummen upp för de

Av rebecka pettersson - 25 oktober 2010 00:34

Kvällen har bestått av film med min family.Beck Nu ska jag fortsätta se solsidan sen sova. Sovmorgon till halv tolv imorrn, inte daaaaligt!

     

Av rebecka pettersson - 25 oktober 2010 00:17

Misslyckades lite med min solning

  

   söt tjej


Näe skoja bara. Hade världens mest underbara ansiktsmask ikväll,choklad

Vad mer kan man säga.

  


Ovido - Quiz & Flashcards