Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av rebecka pettersson - 26 oktober 2010 23:36

Nyduschad och frääääsch vad mer begär ni? ;)


Ska börja dra mig mot sängen nu. Jag & Ida har kommit överens om att vi båda ska ligga i sängen senast tolv så det börjar ju bli dax. Ska bara borsta tänderna först.


Imorrn börjar jag halv nio och slutar klockan tio. Det går inte beskriva med ord hur underbart det känns. Lär fara hem direkt och chilla ifall ingen har lust att göra nått. Men förmodligen inte så ska nog hem och sova haha.


Näe nu måste jag kila.

Puss

  

Av rebecka pettersson - 26 oktober 2010 20:08

Har fått finfrämmN. Eller nä fulfrämmN mena jag. Talar såklart om min vän Felicia. Hon skulle komma hit och plugga sa hon men än så länge har hon gjort allt man kan göra förutom att plugga, det vill säga...


-Räknat sina hakor, hon kom fram till att hon hade 11 stycken.

-Fixat en jättesnygg frisyr. Ser ungefär ut som ett fågelbo .

-Dansat som en tok, hon klarade nästan masken (larven). Den då man ligger på marken och typ ålar sig, ja ni fattar. Hon lyckades iaf inte.

-Ätit ansiktsmask. Den hade chokladsmak men den smakade tydligen salt.

-Klämt på mina bröst  för hon vart så sugen?

-Förpestat min närvaro med hennes fejs. Näe skoja bara gullet du är så söt så

-Slubbat

-Dampat (mer än vanligt)

-Nu sitter hon och säger att hon hatar mig och att jag är så himla dum i huvudet.

-Sen sitter hon och trycker upp en sladd i stjärten på mig.


Ja hon har som sagt fullt upp. Själv ligger jag i sängen helt död.

  



Av rebecka pettersson - 26 oktober 2010 16:59

Var ju på Campus idag och lyssnade på några som pratade. Helt ärligt så har jag ingen aning om vad dom pratade om. Jag och Ida var för upptagna med att:


*Spana in snyggingen

*Kolla om vi hade klyvna hårtoppar

*skämma ut oss lite, säger bara dynamite

*spruta lite dricka

*skratta

*Komma på kloka saker:

killar är som plåtburkar ibland, saknar hjärta. eller hur det nu var

*ta misslyckade kort

*Försökte faktisk komma på en bra fråga att ställa men den enda vi kom på var:

Vart ligger toaletten?


Ja som ni ser så hade vi fullt upp och hade ingen tid till att lyssna på deras skitsnack

  

Av rebecka pettersson - 26 oktober 2010 16:12

Satt inne på Frasses då det kom in en tjej


"Hej har ni strips här eller?"

 

Haha hur vanligt är det att man frågar om det finns strips på frasses...? Det är väl ändå en självklarhet

 

Jag & Ida tyckte de var kul iaf :$

 

Av rebecka pettersson - 26 oktober 2010 15:58

Dagens

plus

+Sovmorgon

+Hann äta frukost (!!!!)

+Bara en lektion, typ

+Gobulla på Campus

+Fotmassagen

+Mitt favorit te fanns i cafét

+Fick sluta två

+Samtalet med Issa

Minus

-En sak jag inte nämner här

-Halkigt ute så kunde inte springa till bussen

-Trodde jag hade bråttom så skyndade mig men fick

ändå stå och vänta på bussen ute i kylan

-Var tvungen att gå ända till Campus

-Vet inte om ordet ovan ska stavas med e eller ä, ända eller enda?




Av rebecka pettersson - 26 oktober 2010 15:41

Hej på er alla!

Vaknade upp imorse, solen sken och fåglarna kvittrade. Jag kände redan då att det här skulle bli en underbar dag!


Eller så inte.....

Har knappt sovit nått. Kunde inte somna för min axel gjorde jätteont när jag andades(?)

När jag sen tittade mig i spegeln vart jag blind av mitt strålande ansikte. Hade aldrig skådat något så vackert i mina dar. Eller näe förresten, bländades av mitt kritvita nylle som sken lika ljuvligt som snön en vinterdag. Hade jag gått ut och lagt mig på gatan hade världen blivit överlycklig för dom trott att snön kommit tillbaka..

Jaja livet är hårt ibland. Bara att inse.

Fick mig och mitt fagra nylle iväg till skolan iaf. inte i tid dock.

 



Ovido - Quiz & Flashcards