Alla inlägg under oktober 2010

Av rebecka pettersson - 10 oktober 2010 21:00

Hemma nu.

For på hockey. Björklöven mot Clemens. Löven vann med 7-0 (haha)

Sen for vi hem snabbt och värmde oss och fikade lite. Sen tillbaka till koppar. Såg då nå damer spela mot sundsvall som vann med 4-0 tror jag.


Skönt att komma hem till värmen. Trodde seriöst jag skulle frysa ihjäl....

Har legat och myst i soffan med världens gosigaste.

    

Av rebecka pettersson - 10 oktober 2010 16:36

Dålig uppdatering i helgen jo tack jag vet.

Var i Umeå hela fredagen och igår var jag i stan i stort sätt hela dagen.

Sov hos Felicia sen.

Nu ska vi ut. Är seriöst risigast i stan idag, men vad gör det om hundra år.

Hejdå.

 

Av rebecka pettersson - 9 oktober 2010 18:56

Sitter hemma hos Felicia nu.

Imternet funkar inte hemma.

Då vet ni.


VAD HÄNDER IKVÄLL?!?!?

hör av er

  

Av rebecka pettersson - 9 oktober 2010 00:21

Fick fin främmeN nu ikwäll

 

Nu ska jag sova

Godnatt

Av rebecka pettersson - 8 oktober 2010 20:49

HEMMA NU, ÄNTLIIIIIGEN


Nu ska jag gå och dö i soffan.

Hejdå

 

Av rebecka pettersson - 8 oktober 2010 18:26

Hallå

Är i Umeå nu hemma hos Anders. Väntar på att dom ska bli klara så vi kan fara hem till Skeå. Är jättetrött och vill hem och sova!!!

Hehe näe men skriver väl när jag kommer hem eller nått.

Puss

 

Av rebecka pettersson - 7 oktober 2010 23:13

Nu blire sängen.

Taggar slöjden imorrn, ensam tjej med massa okända killar, wihoooo

Drar till Umeå sen efter skolan men kommer hem vid typ sex på kvällen igen. Får se vad som händer då.

Aja nu ska jag sova godnatt.


BRA JOBBAT!

   

Av rebecka pettersson - 7 oktober 2010 21:08

Så nu har jag torkat bort allt bajs fast det känns fortfarande som att jag har bajs överallt.

Måste gå och tvätta mina kläder och duscha nu tror jag.

Inte kul alltså

 

Skapa flashcards