Alla inlägg under oktober 2010

Av rebecka pettersson - 21 oktober 2010 23:04

Pluggandet går inge vidare haha...men orkar inte bry mig.

Vill bara ha helg nu och slippa skolan.


Morgondagen lär väl se ut nått sånthär

-Träslöjd-tälja en tårtspade eller vad det är

-hål 2½ timme -blir nog att plugga då

-Bf prov-kommer gå skit

-slutar senast halv tre

-Vänta tills Felicia kommer vid  fyra

-Stan med Felicia


Måste vänta typ en och en halv timme på Felicia efter skolan så om nån känner för att vara social så är det bara att höra av sig!


Ska börja dra mig mot sängen nu iaf.


Godnatt



Av rebecka pettersson - 21 oktober 2010 21:27

min syrra nyss:


"Vänta, jag skulle just smöra min macka, kan jag få dra den i ditt hår innan du går?"



Nu ska jag duscha..........

 

Av rebecka pettersson - 21 oktober 2010 20:25

Nu ska jag ta en paus från hockeyn och pluggandet och gå och göra chokladsås & glass till mig och mamma. Visst är jag väl ändå varldens bästa unge?

    Världens sötaste unge är jag då garanterat  

Av rebecka pettersson - 21 oktober 2010 19:51

Hade lovat nån att visa vårat skolfoto. Minns inte vem men här har ni det.

  Okej man ser typ ingenting. Och nej jaghar inte täckt över mig för att jag är ful, är helt enkelt för snygg för att visas.

Av rebecka pettersson - 21 oktober 2010 18:10

Justde måste bara få skryta lite för vet ni vad....vi fick tillbaka vårat naturkunskapsprov idag och gissa vad...........jag fick MVG(!!!!)

Seriöst har typ inte fått ett mvg på hur länge som helst. Är så stolt över mig själv att det inte går att beskriva. Jag är för bra alltså.

Kanske skulle ha gått natur istället och blivit en såndär naturtönt. Fast näe förresten.

 

stolt tjej_93

Av rebecka pettersson - 21 oktober 2010 17:52

Tjaa.

Ska skriva lite snabbt.

Skolan var ganska kul. Inge jobbig alls faktiskt.

Vart stan efter skolan med dom värsta....haha


Sen har jag varit duktig och lagat mat. Korvstroganoff och makaroner (stavas det så?)

Vart jättegott faktiskt. Tror jag ska bli kock eller nått.

Vill du att jag ska berätta mer detaljerat Towe så säg till ;)


Har även hunnit läsa massa bloggar och jag säger bara en sak...to much drama...eller vad det är man brukar säga, haha seriöst allt spåarar bara.

Hejdå


Av rebecka pettersson - 20 oktober 2010 23:16

Har inte blivit mycke till plugg ikväll. Borde kanske inte heta som jag gör på msn. Alla vart väldans sociala helt plötsligt. Men inget mig emot (=


Ska iaf börja dra mig mot sängen nu. Fryser och mår skit. Blir bara mer och mer sjuk. Blääää...

Måste vara frisk i helgen bara...

Jaja nu ska jag sova.

Godnatt

 

KOM PÅ ATT JAG HAR SOVMORGON IMORRN!!

Av rebecka pettersson - 20 oktober 2010 20:30

Kör en repris från igår

 

plugg

 

te

 

fast istället för hockey så blire munkaaaaaaaaar!

Ovido - Quiz & Flashcards