Alla inlägg under oktober 2010

Av rebecka pettersson - 20 oktober 2010 20:15

Vart stan efter skolan med Malin, Jenny Simon.  Dom fikade på ktichen sen satt vi där nån timme tills Maddet sluta.Då gick vi till subway(<3<3<3<3<3)

Där satt vi och chillade och hade det trevligt.

 

-

Av rebecka pettersson - 20 oktober 2010 12:00

Du är som alla andra.

Av rebecka pettersson - 20 oktober 2010 10:07

Sitter på skolan nu. Har hål i en timma till.

Hade nyss träslöjd. Skärde mig i fingret så det spruta blod :(


Ska sitta här och läsa bloggar tills klockan blir halv då ska jag gå och äta macka.

Då vet ni.


BTW....CAFÉT ÄR INTE ÖPPET IDAG!!!!!!!!! DET SUGERRRRRRR

vill ha teeeeeeee :( min hals dödar miiiiiiiiig

 

Av rebecka pettersson - 20 oktober 2010 07:42

Hej.

Mår verkligen INTE bra idag men måste till skolan iaf.

Blir väl att knarka lite alvedon.


Stan efter skolan så vi hörs ikväll.

Ha en bra dag

 

stor puss från oss

Av rebecka pettersson - 19 oktober 2010 22:55

Bara för dig Adam

 

Av rebecka pettersson - 19 oktober 2010 22:36

Nyduschad och fräääsch!

Ska smörja in mig nu och sen krypa ner i sängen.

Myspys kan jag lova.

Speciellt med mina nyrakade ben som kan liknas med en babystjärt.

(Hoppas du är nöjd nu RK?!?!?)


Imorrn blire först skola som kommer bli superkul eftersom jag älskar skolan mest av allt.

Sen blire fika på stan med Madde. Kommer bli kanoners det med!


Jaja nu blire sängen

sov gott mina kära (o)vänner

 


Av rebecka pettersson - 19 oktober 2010 21:24

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLIIIIGT MED VINST!!!

 


Nu blire duschen

Av rebecka pettersson - 19 oktober 2010 19:54

Nu blire:

 

plugg

 

Te

 

och HOCKEY

Ovido - Quiz & Flashcards