Alla inlägg under november 2010

Av rebecka pettersson - 30 november 2010 22:08

Nu blire duschen sen sängen.hejs

 

Vi önskar godnatt och puss till alla fina läsare. Och Mackan hälsar speciellt till sin mamma. Han saknar dig jättemycket och ska drömma om dig inatt.

Puss 

Av rebecka pettersson - 30 november 2010 20:50

Önskar jag vore ett mattesnille...

  mycke roligare att rita i paint än att göra matteläxa    

Av rebecka pettersson - 30 november 2010 19:40

...för att jag ska göra matteläxan.

BÖCKER

MOBIL

TUGGUMMI

TE

MUSIK

OCH SÄLLSKAP

 

Sådär nu kan jag börja med läxan.

Av rebecka pettersson - 30 november 2010 18:00

JAG ÖVERLEVDE DAGEN!

Trodde jag skulle dö där ett tag.

Utvecklingssamtalet gick väl bra. Är man duktig så är man.

Sen har vi haft BF typ heeeeela dagen. Jättedrygt. Men jag överlevde iaf.

 

 

 

 

Av rebecka pettersson - 30 november 2010 08:00

Blääää hatar tisdagar! Har utvecklingssamtal nu på morgonen. Vi ser väl om jag överlever.

 

Av rebecka pettersson - 29 november 2010 21:50

Näe vet ni vad. Jag ska vara duktig och lägga mig tidigt idag.

Inte för att jag tror jag kommer kunna somna men ändå.

Värt ett försök.

Blir säkert att se film hela natten. Inget mig emot, hihi.

Godnatt på er!

 

Av rebecka pettersson - 29 november 2010 21:44

ÅHHHHHH

JAg hade lovat mig själv att INTE somna men tror ni inte att det är just precis vad jag gör?!?!?! Nu kommer jag inte kunna somna ikväll......Kul att jag vaknade upp och var sjuk också....näe inte direkt....åsneballe.

 

Av rebecka pettersson - 29 november 2010 17:44

Shoooobreeee


Skolan idag var väl som vanligt Helt okej.


Hat nyss ätit massa mat men jag är redan hungrig igen?!?!? Åhh hatar att jag ska va så himla tjock och hungrig jämt. Hjälp mig nån snälla. Jag är inte seriös om ni trodde det.


Nu fryser jag så jag ska krypa ner i sängen och se film. Fast jag vet inte vilken. Förslag nån?

  

Ska mysa med mannen i mitt liv

Skapa flashcards