Alla inlägg den 1 november 2010

Av rebecka pettersson - 1 november 2010 16:23

Kom just på mig själv med att äta godis. Jag som inte skulle äta godis under HELA november Bra jobbat Rebecka! Klarade mig några timmar, precis som förra gången...


Har ni provat nya marabou förresten? Helt okej faktiskt! Eller okej då den är jättegod....prova den

  

Av rebecka pettersson - 1 november 2010 16:08

hon stökar ner...

  

  

Av rebecka pettersson - 1 november 2010 15:57

Fick mig en rejäl omgång nyss av min älskling. Han är inte dålig på att pussas kan jag lova!

  

Fast det var nog bara för att jag hade godis i munnen...

Men jag vet att han älskar mig, vi ska ju trotsallt gifta oss

Av rebecka pettersson - 1 november 2010 15:42

Hej alla mina trogna läsare som fortfarande läser min blogg. Det vill säga ingen.

Helgen har varit fullspäckad och helt awesome!


Alice kom i fredags och då var vi i stan hela dagen, likaså i lördags.

Sen igår var vi bara hemma och chillade. Hade hemma spa haha. Mysigt kan jag lova! Sen vart det en hel del film också...


tyvärr har jag inte varit flitig med kameran så ni får en gammal fager bild på oss

  

Ovido - Quiz & Flashcards