Alla inlägg den 2 november 2010

Av rebecka pettersson - 2 november 2010 12:15

Sitter här med plommonstjärten nu. Vi missade bussen hehe :$

(inte mitt fel)


Ska ta nästa buss som går om kvart.

Sen ikväll far jag till Alice.

Då vet ni vart jag håller hus. (tillägnat mamma och pappa)

Får väl se om jag får låna Alice dator, tveksamt.

Jaja nu ska jag fortsätta pussas med Felicia som leker heeeest.

PUSS

  


Av rebecka pettersson - 2 november 2010 12:12

  

Saknar Alice så mycket så jag ska fara till henne idag!!!!!

Av rebecka pettersson - 2 november 2010 11:16

Godmorgon!

Mitt internet la av igår så det var inte så kul.


Fick iaf besök av Felicia på kvällen. Vi pratade mest och fulade oss. Sen såg vi på film(ovanligt) fast Felicia sov mest, hihi. Sen for hon hem och jag sov.


Snart ska jag bege mig in mot staden med Felicia. Har inga pengar, typ inte hon heller men aja.

     

Ni har fel på ögona ifall ni inte tycker vi är söta

Skapa flashcards